Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення часу розганяння автомобіля залежно від характеристики двигуна і конфігурації приводу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Миськів, Т. Г.; Пороховський, Ю. В.; Myskiv, T.; Porokhovskyi, Yu.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Описано характеристики двигунів приводу автомобіля та перетворювачі їх характеристик. Розглянуто конфігурації приводу автомобіля з різними перетворювачами характеристики двигуна: зчеплення або гідротрансформатор, передачі із дискретнозмінним передатним числом або неперервно-змінним передатним числом. Наведено залежності тягової сили на колесах від швидкості руху на різних етапах розганяння для різних характеристик двигунів та конфігурацій приводу автомобіля. Отримано аналітичні залежності для визначення часу розганяння автомобіля від нуля до швидкості 100 км/год інтегруванням основного рівняння динаміки
  • Thumbnail Image
    Item
    Адаптація характеристики сучасного бензинового двигуна до приводу автомобіля
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Миськів, Т. Г.; Мурмило, П. П.; Myskiv, T.; Murmylo, P.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто привод автомобілiв Ferrari GTC4 Lusso і Ferrari GTC4 Lusso T з двома типами бензинових двигунів відповідно без наддування та з двома турбонагнітачами. Порівняно параметри приводу обох автомобілів та наведено зовнішні швидкісні характеристики їх двигунів. Розраховано тягові характеристики обох автомобілів та відмічено переваги приводу з модернізованою характеристикою двигуна внаслідок примусового наповнення циліндрів турбонагнітачами.
  • Thumbnail Image
    Item
    Динаміка автомобіля з дискретно-змінною і неперервно-змінною трансмісією
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Миськів, Т. Г.; Myskiv, T.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Значне покращення конструкції варіаторів спричинило збільшення на ринку частки автомобілів з неперервано-змінною трансмісією. Оскільки немає жодних передач, щоб зв’язати задану швидкість руху з кутовою швидкістю двигуна, неперервано-змінна трансмісія дає змогу змінювати кутову швидкість двигуна, як це необхідно, аби отримати доступ до максимальної потужності, а також максимальну ефективність використання палива. Розглянуто структуру, отримано залежносто та показана ефективність автомобіля з неперервно-змінною трансмісією.
  • Thumbnail Image
    Item
    Впорядкування термінології, пов’язаної з коченням еластичного колеса
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Миськів, Т. Г.
    Розглянута проблема щодо використання в різних джерелах суперечної термінології, пов’язаної з коченням еластичного колеса. Сюди належать відстань від осі колеса до поверхні; радіуси колеса під час вільного кочення, приводу чи гальмування; проковзування відного та гальмівного коліс. The problem in using different sources disputable terminology associated with rolling elastic wheel is considered. These include: the distance from the axis of the wheel to the surface, the radius of the wheel during the free rolling, drive or braking, driving and braking slip wheels.
  • Thumbnail Image
    Item
    Підвищення прохідності автомобіля з простим міжколісним диференціалом
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Гащук, П. М.; Миськів, Т. Г.
    Розглянуто різні аспекти застосування простого міжколісного диференціала. Запропоновано імпульсну систему довантаження колеса, яке знаходиться у гірших за зчепленням умовах. Проаналізовано прохідність автомобіля у складних дорожніх умовах з імпульсним довантаженням. Various aspects of use simple differential gear are examined. Pulsed system of loading is suggested for wheel with bad adhesion. Passability of automobile is analyzed in complicated condition for pulsed system of loading.
  • Thumbnail Image
    Item
    Рекуперація енергії гальмування легкового аватомобіля
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Миськів, Т. Г.; Янчик, Н. Р.
    Розглянуто проблеми, пов’язані з рекуперацією енергії гальмування в гібридному приводі за допомогою стиснутого повітря. Запропонована система рекуперації енергії із періодичною трансформацією традиційного поршневого чотиритактного двигуна внутрішнього згоряння у двотактний компресор чи пневматичний двигун залежно від режиму роботи. Problems associated with energy braking recovery in a hybrid drive using compressed air were considered. The energy recovery system through the periodic transformation of traditional four-stroke internal combustion engine in two-stroke compressor or pneumatic engine depending on the mode operation was proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вдосконалення механізму газорозподілу поршневого двигуна
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Миськів, Т. Г.; Янчик, Н. Р.
    Розглянуто проблеми, пов'язані зі збільшення кількості клапанів на один циліндр в поршневих двигунах. Запропонований спосіб вдосконалення конструкції з двома клапанами шляхом подвійного використання впускного і випускного клапанів та зазначено його переваги. Problems associated with the increased number of valves per cylinder in reciprocating engines were considered. The method of improving the design with two valves by using a dual intake and exhaust valves was proposed and listed its advantages.