Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління розвитком нематеріальних активів підприємства
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Мірошник, Р. О.
    Розглянуто методичні підходи щодо управління розвитком нематеріальних активів. Зосереджено увагу на етапах управління розвитком нематеріальних активів: формування цілей розвитку; оцінювання вартості та структури нематеріальних активів, розроблення стратегії розвитку, розроблення та реалізація комплексу заходів щодо розвитку нематеріальних активів, контроль та коригування стратегії. Розроблені напрями забезпечення розвитку за видами нематеріальних активів підприємства. The process of management development of immaterial assets is examined. An algorithm is offered of management of immaterial assets of, which includes the followings stages: forming of aims of development; evaluation of cost and structure of immaterial assets, development of strategy of development, development and realization of complex of measures on development of immaterial assets, control and correction of strategy. Development directions of providing of development of immaterial assets of enterprise after the types of intellectual capital.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування інноваційного потенціалу підприємств шляхом розвитку нематеріальних активів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Мірошник, Р. О.
    Проаналізовано суть та поняття “інноваційний потенціал”. Розглянуто класифікацію інтелектуального капіталу підприємства. Визначено роль нематеріальних активів у формуванні інноваційного потенціалу організації. Обґрунтовано необхідність формування бізнес-культури та брендингу в управлінні розвитком нематеріальних активів. Essence and concept is analyzed “innovative potential”. Classification of intellectual capital of enterprise is considered. Certainly role of immaterial assets in forming of innovative potential of organization. Grounded necessity of forming of business culture and brendingu in a management development of immaterial assets.