Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Оптимізаційно-раціональний підхід до формування асортиментної політики - основа планування виробництва і збуту продукції легкої промисловості
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Паливода, Т. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Описано логістичну послідовність оптимізаційно-раціонального підходу до формування асортиментної політики як основи планування виробництва і збуту продукції легкої промисловості.
  • Thumbnail Image
    Item
    Алгоритм формування плану виробництва - результат управлінського рішення
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Паливода, Т. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розкрито науково-практичний підхід прийняття управлінського рішення, результатом якого є алгоритм формування плану виробництва продукції.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ланцюг-метод планування ексклюзивної продукції “замовлення-виробництво-збут”
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006) Паливода, Т. В.
    Визначено категорію “франчайзинг”, проаналізовано стан розвитку франчайзингових відносин у світі та в Україні, виявлено стимулювальні та стримувальні фактори, що впливають на розвиток франчайзингу в Україні. A category of franchising is defined, progressive state of franchising relations in the world and Ukraine is analysed, motivation and restrained factor which have influence on franchising development in Ukraine are found out.
  • Thumbnail Image
    Item
    Планування серійної продукції за ланцюг методом “дослідження – виробництво – збут”
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Паливода, Т. В.
    Розкрито особливості застосування ланцюг-методу “дослідження–виробництво–збут” у плануванні випуску серійної продукції легкої промисловості. Цей метод сформований на принципах гнучкості, оперативності, результативності і складається із трьох розділів, а саме: план дослідження для забезпечення виробничо-збутового процесу – план виробництва серійної швейної продукції – план збуту продукції швейної промисловості. Кожен розділ повинен формуватися із використанням економічного, адміністративного і психологічного методів. Reveals peculiarities of application of chain-method “reseach–manufacture–sale” in the planning of outputof mass products of light industry. This method on the principles of flexibility, efficiency and productivity and consists of three parts: plan of the research to ensure production – sale process – plan of manufacture of mass sewn clothing industry products. Formation of each of these parts must be ensured with the use of economic, administrative and psychological methods.