Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування конструкційних параметрів урухомника в удосконалених колодопильних рамах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Новіцький, Я. М.; Пасіка, В. Р.; Novitskyi, Ya.; Pasika, V.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розроблено структурну та конструктивну схеми урухомника корбово-поковзневого механізму, в якому точка, що з’єднує корбу і гонок, рухається по колу, центр якого зміщений відносно точки обертання корби. Урухомник складається з двох зубчастих коліс, одне з яких нерухоме, і з міжосьовою відстанню, що дорівнює половині ходу поковзня. Урухомчу точку гонка прикріплено до рухомого колеса на заданій відстані від осі обертання. Це уможливлює заміну в урухомнику кулачкової пари на зубчасту.
  • Thumbnail Image
    Item
    Динамічна модель керування швидкістю приводу із зубчастою диференціальною передачею через епіцикл
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Стрілець, О. Р.; Малащенко, В. О.; Пасіка, В. Р.; Стрілець, В. М.; Strilets, O.; Malaschenko, V.; Pasika, V.; Strilets, V.; Національний університет водного господарства та природокористування; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто динамічні процеси у пристрої для керування змінами швидкості із зубчастою диференціальною передачею і замкнутою гідросистемою через епіцикл, коли урухомчою ланкою є сонячне зубчасте колесо, а урухомною – водило або навпаки. Наведено рівняння динаміки таких пристроїв залежно від умов їх роботи, які є підґрунтям для подальшого комп’ютерного моделювання та проведення кількісного аналізу з метою вибору необхідної гідросистеми керування швидкістю.
  • Thumbnail Image
    Item
    Порівняльний аналіз динамічного зрівноваження вихідного й удосконаленого корбо-поковзневого механізму
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Пасіка, В. Р.; Pasika, V.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Зіставлено результати динамічного зрівноваження незрівноваженої маси поковзня у вихідному і удосконаленому корбо-поковзневому механізмі. Показано, що в удосконаленому корбо-поковзневому механізмі можливо повністю зрівноважити масу поковзня. Це зменшить потужність приводу, нерівномірность руху і тиск корби на опору.
  • Thumbnail Image
    Item
    Побудова скелетних кривих пружної муфти з ділянкою квазінульової або від’ємної жорсткості
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Пасіка, В. Р.; Романчук, І. О.
    Розглянуто пружну муфту квазінульової жорсткості. Наведено залежність та спосіб встановлення відновлюваного моменту муфти. Запропоновано простий але ефективний числовий метод побудови скелетних кривих. Показано, що скелетна крива для муфти з ділянкою від’ємної жорсткості має дві гілки. The resilient muff of a near-zero inflexibility is considered. The dependence and method of mounting of muff’s resilient moment are given. The simple but effective numerical method for the construction of skeletal curves is suggested. It is shown that a skeletal curve for a muff with the area of negative inflexibility has two branches.