Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Форма власності як фактор маркетингу суб’єктів господарювання
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Познякова, О. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто категорію маркетингу організацій з урахуванням тенденцій зміни форм власності. Виділено паралельно з маркетингом організацій маркетинг суб’єктів господарювання, який передбачає вплив не тільки на цільові аудиторії а й на потенційних партнерів та власників. Як один із факторів зовнішнього середовища розглянуто явище ринкової турбулентності Запропоновано використовувати для маркетингу суб’єктів господарювання таку категорію, як неефективна власність.
  • Thumbnail Image
    Item
    Кластери як результат трансформації власності в системі інноваційних структур
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Познякова, О. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Кластери розглянуто як складову інноваційної структури з погляду трансформації власності. Показано пряму залежність виникнення кластерів від соціальноекономічних процесів у світі. Зроблено спробу самостійно дати визначення поняття “кластер”. Запропоновано поняття “ефект кластерного утворення”. Показано, що будьякий кластер має інноваційну складову. Виділено основні ознаки кластера, які відрізняють його від інших утворень.