Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегія обслуговування клієнта в організації
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Поплавська, Ж. В.; Радзейовська, Г.; Національний університет “Львівська політехніка”; Сілезька політехніка
    Дослідження, проведені на аналогічних українських і польських підприємствах, дали можливість з’ясувати умови досягнення та утримання конкурентної переваги. Прийнятий авторами алгоритм дослідження дав можливість визначити потреби споживачів і на основі SWOT-аналізу сформувати стратегії обслуговування клієнтів досліджуваних підприємств. Research on similar Ukrainian and Polish firms showed conditions of gaining and maintaining of competitive preferences. Proposed algorithm helped to investigate consumer’s needs and on the basis of SWOT-analysis to formulate strategies of consumer service for the investigated firms.