Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Physicalmeaning of concepts “electrical charge” and “electric field”
    (Lviv Politechnic Publishing House, 2018-02-01) Сусь, Богдан; Sus, Bohdan; Taras Shevchenko National University
    Автор стверджує, що термін електричний “заряд” умовний і в науці має допоміжне символічне значення. Окремо від речовини заряд не існує. Реально в природі існують протон і електрон як речовина. Речовини електрона і речовина протона за природою різні, тому логічно саму речовину вважати “позитивним” чи “негативним” зарядом. Обґрунтовано, що речовини електронів і протонів вилучають якісь ще не відомі частинки, завдяки чому й відбувається взаємодія між “зарядженими” тілами. Розподіл частинок взаємодії в просторі і являє собою електричне поле.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання експертних систем при проектуванні лабораторних робіт
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Тмєнова, Наталія; Сусь, Богдан; Tmienova, Nataliia; Suse, Bohdan; Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Taras Shevchenko National University of Kyiv
    У статті обговорено напрями розвитку експертних систем в освіті. Проаналізовано досвід використання та переваги експертних систем в системі відкритої освіти для покращення якості процесу навчання та підвищення його ефективності. Запропоновано використання експертних систем при проектуванні лабораторних робіт та тестів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтерактивні демонстрації в інформаційних технологіях
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Сусь, Богдан; Тмєнова, Наталія
    Показано, що самостійну навчальну та дослідницьку діяльність студентів можна активізувати через застосування різних форм і методів навчання за допомогою електронних навчальних посібників, що містять інтерактивні демонстрації, та залучення студентів до проведення відповідних нескладних дослідів. Для прикладу розглянуто електронний курс з комп’ютерної графіки, а саме вивчення концепцій колірних моделей. It is shown that an independent educational and research activities of students can be activated by applying different forms and methods of teaching using electronic training manuals that contain interactive demonstrations, and attract students to the related simple experiments. As an example, examined the electronic course on computer graphics, with the study of color model concepts.