Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Енергоефективне пряме керування моментом у двозонному електроприводі електромобіля на базі синхронної машини з постійними магнітами
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Щур, І. З.; Білецький, Ю. О.; Національний університет «Львівська політехніка»
    Розроблено систему керування електроприводом електромобіля за стратегією прямого керування моментом синхронної машини з постійними магнітами (СМПМ). З метою забезпечення енергетичної ефективності у першій зоні регулювання кутової швидкості завдання на потокозчеплення якоря формується залежно від поточного значення електромагнітного моменту машини. Для регулювання швидкості у другій зоні запропоновано просту методику визначення кутової швидкості переходу в цю зону залежно від поточного значення моменту та величини бортової напруги електромобіля. Проведене комп’ютерне симулювання показало ефективність запропонованого рішення та високу динаміку розробленої системи керування електроприводом електромобіля.
  • Thumbnail Image
    Item
    Прогнозування ефективності роботи фотоелектричних панелей у місті Львові
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Щур, І. З.; Климко, В. І.
    Наведено алгоритм розрахунку надходження сонячної радіації на фотоелектричні панелі. Опрацьовано метеорологічні дані та створено програмний продукт для прогнозування енергетичної ефективності роботи сонячних батарей у місті Львові. The paper presents the algorithm for calculation the incoming of solar radiation on photovoltaic panels. The meteorological data has been processed and the software product to predict the energy efficiency of solar cells in the city of Lviv has been set up.
  • Thumbnail Image
    Item
    Система оптимального керування СМПМ з ослабленням поля при непостійній напрузі живлення
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Мандзюк, М. Ф.; Щур, І. З.
    У роботі наведено алгоритм керування електроприводом на основі синхронної машини з постійними магнітами (СМПМ), який забезпечує максимальну енергетичну ефективність. Робота алгоритму перевірена за допомогою комп’ютерного моделювання в режимі ослаблення поля за різних напруг живлення. The paper presents an algorithm for motor control by electric drive based on synchronous motor with permanent magnets (PMSM), which ensures maximum energy efficiency. The algorithm was tested by computer simulations using field weakening with different supply voltages.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оптимальне керування вітроустановками різної потужності в умовах турбулентних вітрів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Щур, І. З.; Щур, В. І.
    За допомогою імітаційного комп’ютерного моделювання досліджено ефективність відбору енергії від вітру вітроустановками різної малої потужності за умови їх роботи на турбулентних вітрах з різною невисокою середньою швидкістю. Показано, що механічна стала часу вітроротора зростає зі зниженням потужності вітроустановки та швидкості вітру. Відповідно зі збільшенням цієї сталої часу знижується і енергетична ефективність роботи вітроустановок за оптимального керування їх роботою. Through computer simulation the efficiency of taking off of energy from wind by wind turbines of various low power if they work in turbulent winds with different low average speed was carried out. It is shown that mechanical time constant of wind rotor increases with decreasing power of wind turbine and wind speed. In accordance with the increase of time constant is reduced the energy efficiency of wind turbins in the optimal control of their work.