Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
3 results
Search Results
Item Аналізування інноваційної діяльності підприємств цементної галузі України: становище і проблеми(Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Юринець, О. В.; Федорів, М. М.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто рівень інноваційної активності галузі виробництва цементу та інших будівельних матеріалів, досліджено основні проблеми підприємств цементної галузі та напрями її модернізації. Особливу увагу у статті приділено питанню енергоефективності сфери виробництва цементу та дослідженню використовуваних заводами на сьогодні технологій та палива. Визначено найважливіші перешкоди на шляху до реалізації ключових інноваційних проектів, сформульовано рекомендації щодо фінансування цих проектів.Item Конкурентна стратегія на засадах нового маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Юринець, О. В.; Марущак, О. Я.На основі актуальної концепції прогнозування тенденцій на ринку Trend-Watching та основних аспектів стратегії “блакитних океанів” розглянуто реальні приклади використання “антиідей” у закладах сфери обслуговування в Україні. Сформульовані основні принципи, які забезпечують успішність стратегії “блакитних океанів” на прикладі мережі українських ресторанів “ФЕСТ. Сформульовано рекомендації щодо доцільності використання цієї стратегії. The article is based on current concepts of forecasting market trends, which is called Trend-Watching and also on fundamental aspects of the “blue oceans” strategy analyzed real examples of “anti ideas” in the service sector establishments in Ukraine. The main principles that ensure successes of the “blue ocean” strategy were formulated in the article. Object of research is Ukrainian Restaurant chain – “Fest”. Recommendations on the feasibility of using this strategy were formulated in the article.Item Проблеми і можливості використання маркетингу в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Дубодєлова, А. В.; Юринець, О. В.Проаналізовано причини необхідності та проблеми застосування маркетингового інструментарію в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств в умовах пришвид- шеного розвитку ринкової економіки. Розроблено теоретичний підхід до маркетингового забезпечення інноваційних проектів вітчизняних підприємств. Reasons of necessity and problem of application of marketing tool are analyzed in innovative activity of domestic enterprises in the conditions of пришвидшеного development of market economy. The methodical going is developed near the marketing providing of innovative projects of domestic enterprises.