Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Методика формування управлінської звітності підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Ясінська, А. І.; Демків, Н. І.; Yasinska, A. I.; Demkiv, N. I.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National University
    У статті розглянуто поняття управлінської звітності підприємства, основні вимоги щодо формування в ній інформації, розглянуто класифікацію та види управлінської звітності, яка досліджена науковцями, а також основні етапи побудови методології управлінської звітності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інноваційні теорії ринкотворення та розвитку бізнес-сегментів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Подольчак, Н. І.; Ясінська, А. І.
    Розглянуто сучасні теорії створення нових ринків та формування нових бізнес- сегментів: концепцію квантово-економічного аналізу, стратегію “блакитного океану”, теорію обмежень, концепцію “інтелектуальне лідерство”, теорію цінностей та концепцію ділової моделі. Згідно із концепцією квантово-економічного аналізу, творення нового ринку можливе, коли комбінація етапів розвитку товару, компанії та ринку є сприятливою для існування. У разі отримання недозволеної комбінації у матриці КЕА необхідно її видозмінювати на дозволену, яка створить умови для розвитку підприємства. Концепція “блакитного океану” основана на ідеї концентрації зусиль організації не на конкурентній боротьбі, а на виокремленні бізнес-сегменту у існуючому ринку або створенні абсолютно нового ринку. Концепція ділової моделі наголошує на інноваційно-стимулювальній дії ризиків для утворення нових ринків (чи окремих бізнес-сегментів) та визначає споживчоорієнтованість ринкотворчих процесів. Теорія обмежень спрямована на розкриття внутрішнього потенціалу організації для вирішення виробничо-господарських, управлінських чи інших проблем з метою пропонування ринку якісних товарів за доступними цінами. Теорія творення цінностей спрямована на формування цінності організації через пошук її власної ідентичності для максимального забезпечення потреб споживачів. Концепція інтелектуального лідерства зосереджується на важливості систематичного прогнозування стану та розвитку ринкового середовища, а також визначення та формування потреб споживачів. Дослідження цих теорій дало змогу виокремити фактори стимулювання ринкотвірних процесів, а саме: споживачі (їх реальні та потенційні потреби), товари (роботи, послуги), ціни, організації-виробники, а також ризики (як стимулювальні до виживання у ринковому середовищі фактори). The modern theory of the creation of new markets and development of new business segments are researched: the concept of quantum-economic analysis, the strategy of “blue ocean”, theory of constraints analysis, the concept of “intellectual leadership”, theory of value and the concept of the business model. According to the concept of quantum-economic analysis – a new market creation is possible when combination of stages for product development, the company and the market is favorable for existence. In the case of a combination of matrix unauthorized QEA it is necessary to modify the acceptable which will create conditions for enterprise development. Knowledge of the field success QEA, enables the design stage to abandon the project doomed to failure.The concept of “Blue Ocean” is based on the idea of focusing that organizations do not compete, and the singling business segment in existing markets or creates entirely new market. Authors blue oceans replaced competition in the creative process of creating a new system of values for customers and for own company. The concept of business model emphasizes innovation and stimulating action risks the creation of new markets (or separate business segments) and determines customer oriented in the market creation processes. The main elements of the model are: consumer choice, the choice of scale, strategic control and receive remuneration for their activities. Business model is the only systems of its elements are in close relationship and mutual need and meet the needs of customers. Theory of constraints analysis aims at the disclosure of internal capacity of the organization to address supply-economic, managerial or other problems, to market offering quality products at affordable prices. The essence of the theory is reduced to the identification and optimization of the “bottleneck”, which, according to the terminology of the concept are the problem areas of the company. The process of finding and strengthening of problem areas is endless process that ensures every new level of performance. The theory of value creation aims at fostering the values of the organization, through a search of its own identity and maximization of satisfaction the consumers needs. Thus identifying their own unique organization makes it a long-term strategy and creates new market. The concept of intellectual leadership focuses on the importance of systematically predicting the state and development of the market environment and to identify the needs of consumers and formation. Reach intellectual leadership ability can at best use of the product hidden abilities and special skills of employees. The concept of intellectual leadership considers the business as a movement from the creation of future markets to dominate them. The study of these theories makes it possible to isolate those factors that contribute process of creation market – consumers (their real and potential needs), product (works, services) for organization producing goods, as well as risks (like stimulating to survive in the market environment factors).
  • Thumbnail Image
    Item
    Методологія та організація системно-орієнтованого управління витратами підприємства для прийняття управлінських рішень
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Ясінська, А. І.; Подольчак, Н. І.
    Розглянуто особливості методології та організації системно-орієнтованого управління витратами при прийнятті управлінських рішень. Подано класифікацію методів та інструментів, а також запропоновано основні види системно-орієнтованого аналізування витрат підприємства для реалізації управлінських рішень. The features of the methodology and system-oriented cost management in decision making, presents a classification of methods and instruments, and suggested the main types of system-oriented analysis of costs for implementation of enterprise management solutions.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обліково-інформаційне забезпечення формування системи контролю витрат підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Ясінська, А. І.
    Досліджено основні особливості обліково-інформаційного забезпечення формування системи контролю витрат підприємства. Визначено взаємозв’язок між попереднім, поточним і заключним видами контролю в системі управління витратами та основні класифікаційні ознаки контролю. Встановлено взаємозв’язок контролю з іншими функціями управління витратами та запропоновано алгоритм внутрішнього контролю витрат підприємства. The basic features of accounting and information forming the control system costs. Correlation between the previous, current and final type of control in the system of cost management and classification features basic controls. The connection control other functions of cost management and internal control algorithm costs.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сутність управління витратами на вітчизняних підприємcтвах
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Ясінська, А. І.
    Розглянуто сутність управління витратами на вітчизняних підприємствах, визначено взаємозв’язок елементів системи управління витратами з функціями менеджменту та основні принципи управління витратами за умови застосування системного підходу. The meaning of costs management on national enterprises is considered in this, it was also showed a relation between elements of the system of costs management and functions of management and the main principles of costs management using the systematic method.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості управління витратами машинобудівного підприємства на засадах системного підходу
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009) Партин, Г. О.; Ясінська, А. І.
    Розкрито особливості управління витратами на засадах системного підходу, проаналізовано елементи системи управління витратами та розроблено схему взаємозв’язків підсистем управління витратами машинобудівного підприємства. The features of management charges are exposed on principles of approach of the systems, analysed elements of control system by charges and the chart of vzaemozvyazkiv subsystems of management of machine-building enterprise charges is developed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання ефективності управління витратами системного підходу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Загородній, А. Г.; Ясінська, А. І.
    Запропоновано модель оцінювання ефективності управління витратами підприємства на засадах системного підходу, обґрунтовано показники ефективності управління витратами, зокрема й комплексний. The model of evaluation of efficiency of management of enterprise charges is offered on principles of approach of the systems, grounded indexes of efficiency of management charges, in particular and complex.