Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
Search Results
Item Популяризація національної історико-культурної спадщини як стратегічний напрям розвитку туризму та фактор створення конкурентних переваг у туристичному регіоні(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Гайдук, А. Б.; Hayduk, A. B.; Національний університет “Львівська політехніка”Визначено роль та місце фактора історико-культурного потенціалу регіону у формуванні ефективної регіональної туристичної політики, а також вплив цього фактора на створення конкурентних переваг в туристичному регіоні. Обґрунтовується необхідність використання інструментів менеджменту туристичних регіонів, зокрема запровадження політики дахової марки як складової продуктової політики регіону. На основі іноземного досвіду розробляються рекомендації щодо використання різноманіт-них профілів туристичного регіону для створення палітри брендів в системі “дахової” марки.