Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
4 results
Search Results
Item Оцінювання стратегії підприємства методом теорії ігор(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Коваль, З. О.; Koval, Z. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityЗапропоновано методику вибору і оцінювання стратегій підприємств за допомогою застосування теорії ігор, що дасть змогу врахувати стратегії конкурентів (інших учасників конфліктної ситуації) або стан “природи”, що уособлює середовище функціонування підприємств. Розглянуто переваги і недоліки застосування методів теорії ігор у сфері оцінювання стратегій підприємств, здійснено класифікацію та порівняння видів цих методів з метою з’ясування особливостей використання їх у визначених ситуаціях, досліджено особливості застосування критеріїв вибору стратегій у цій сфері.Item Оцінювання ефективності стратегій підприємства методами сценарного аналізу(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Коваль, З. О.; Koval, Z. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозроблено механізм оцінювання ефективності стратегії, що на відміну від існуючих дасть змогу врахувати множинний характер їх формування. Запропоновано до застосування матрицю вибору стратегії за допомогою застосування методик сценарного аналізу, що передбачає багатоваріантний та моноваріантний підходи до формування стратегій, а також методику, що дає змогу отримати об’єктивну оцінку ефективності стратегії врахуванням сценаріїв розвитку підприємства.Item Оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Чухрай, Н. І.; Коваль, З. О.; Chukhray, N. I.; Koval, Z. O.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National UniversityРозкрито концепцію, зміст та принципи оцінювання ефективності маркетингової стратегії відповідно до етапу життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства. Обґрунтовано застосування відповідних показників та методів оцінювання ефективності маркетингової стратегії на цих етапах. Встановлено відповідність між характером маркетингових стратегій та етапами життєвого циклу підприємства.Item Evaluation indicators of the marketing strategies efficiency of value-based enterprises(Publishing House of Lviv Polytechnic National University, 2016) Koval, Z. O.The article presents indicators used for evaluating the enterprise marketing strategy efficiency with current approaches. Trends in evaluating marketing strategy of value-based enterprises are analyzed and specified. There are selected and grounded evaluation indicators of marketing strategies efficiency of value-based enterprises. The system of indicators corresponding to the selected principles and demands of value-based management as well as to the suggested efficiency evaluationcriteria is developed. The aim of this research is to analyze advantages and disadvantages of current evaluation indicators of marketing strategies efficiency in the process of their application as well as develop new indicators to meet the requirements of value-based enterprises. As a result of the research a system of indicators to carry out an objective and overall evaluation of the marketing strategy according to the integral efficiency indicator and in compliance with the requirements of value-based enterprise management is proposed. The research results can be applied in the evaluation model of the marketing strategy options at the value-based enterprises with the aim of choosing the best option.