Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Effect of impact velocity in the roadblock on the spatial arrangement of acceleration of the vehicle body
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Waluś, K. J.; Krawiec, P.; Polasik, J.; Markiewicz, F.; Cieślik, M.; Adamiec, J. M.
    The article presents the results of experimental studies of the process of intense acceleration, passing through the barrier and the vehicle brakes adapted for the transport of persons using two speed ranges passing through the barrier. Tests were conducted on dry roads made of cobblestones. Performed experimental studies, which aim was to determine the acceleration in each axis while passing through the obstacle. Подано результати експериментальних досліджень процесу інтенсивного прискорення, що проходять через бар’єр і транспортний засіб, гальма пристосовані для перевезення осіб з використанням двох діапазонів швидкостей, проходячи через бар’єр. Випробування проводилися на сухих дорогах з бруківки. Виконані експериментальні дослідження, мета яких – визначити прискорення в кожній осі при проходженні через перешкоди.
  • Thumbnail Image
    Item
    Practical examination of longitudal acceleration in the racing car in the aspect of ground adhesion of bituminous surface
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Krawiec, P.; Waluś, Konrad J.; Polasik, Ja.
    This work concerns problems connected with race car's behavior permitted to traffic motion on dry asphalt surface during braking and rapid acceleration. The characteristics of the vehicle is presented with particular reference to type of tires. Environmental characteristics and road surface were made. The result of the research and analysis are kinematic characteristics of the particular features of the vehicle enabling assessment the probable risk both for diver and other road users. Ця робота стосується проблем, пов'язаних із поведінкою перегонового автомобіля, дозволеною під час руху по сухому асфальтовому покритті під час гальмування і раптового прискорення. Характеристики транспортного засобу було подано з відповідним посиланням на тип шин. Також було проаналізовано характеристики навколишнього середовища і дорожнього покриття. Результатом дослідження і аналізу є кінематичні характеристики особливостей транспортного засобу, які дають змогу оцінити ймовірний ризик як для водія, так і для інших учасників дорожнього руху.
  • Thumbnail Image
    Item
    Conception of six-axis joystick
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Gajda, A.; Krawiec, P.
    At the beginning of this article authors show limitations of currently used solutions in the field of reliable and safe working machines mechanical arms steering systems. There is also presented a conception of six-axis joystick which could be used to test new solutions in mentioned application. Presentation show main mechanical and measuring sub assemblies. Deficiencies and constraints of proposed construction were also discussed. Future works and plans were described at the end of article.plans were described at the end of article. Key words: joystick, multiple-axis joystick. На початку цієї статті автори описують обмеженість використовуваних сьогодні рішень в галузі надійних і безпечних робочих машин, механічних рук, систем управління. Також наведено концепцію джойстика з шістьма осями, який можна використовувати для тестування нових рішень у певних застосунках. Презентація показує основні механічні та вимірювальні складові одиниці. Було також обговорено недоліки і обмеження запропонованої структури. Плани для майбутньої роботи описано наприкінці статті.
  • Thumbnail Image
    Item
    Study of trailer lashing mechanical properties in terms of transport safety
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Olszewski, Z.; Krawiec, P.
    Abstract This paper pointed out the risks resulting from both improper cargo securing and trailer lashings material properties. Paper presents method used for strap testing of under different environmental conditions. Obtained results confirm initial authors assumption that there is a relationship between the humidity and straps mechanical and rheological properties. Effects of the work will be used to build a numerical model and to simulate the behaviour of straps under different climatic, road and utility conditions.Описано ризики, спричинені неправильним кріпленням вантажу та властивос- тями матеріалів для кріплення причепів. Наведено метод, який використовується для тестування пасків у різних умовах навколишнього середовища. Отримані результати підтверджують початкові припущення авторів про те, що існує зв'язок між вологістю і механічними та реологічними властивостями пасків. Результати роботи буде використано для побудови цифрової моделі та моделювання поведінки пасків у різних кліматичних, дорожніх і комунальних умовах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Integration of classical teaching and computer aided machine design
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009) Dudziak, M.; Krawiec, P.
    Ця стаття присвячена інтеграції класичного навчання і комп'ютерного машинного проектування (САD). Доведено, що досвід практичного інженера може бути отриманий тільки протягом розв'язання і детального розроблення реальних завдань проектувальника, які б завершувались їх промисловим виробництвом. This paper is devoted to the integration of classical teaching and computer aided machine design (CAD). It is proved, that practical engineer's experience can be obtained only during solving and elaborating of designer's tasks finishing wiht implementing them to industrial production.
  • Thumbnail Image
    Item
    Design, manufacturing and measurement teeth of non-circular gears
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009) Krawiec, P.
    Вибрані проблеми проектування і виробництва нетипових машинних елементів, як, наприклад, некруглі механізми, наведені в статті. Такі механізми механізми використовують в нерівному пробігу зубчато-ремінних передач, які дають змогу отримувати періодично-змінні кінематичні параметри. Описано переваги і обмеження на формування зубів. Також наголошено на відсутності інформації про стандарти некруглих механізмів і про методи вимірювання геометричних особливостей. Selected designing and manufacturing problems of nontypical machine elements such as non-circular gears are presented in the paper. Such gears are ised in uneven-running cog-belt trnsmission, which allow to obtain periodically variable kinematical features. There are presented advantage and limitations of teeth forming. There was pointed a lack of information about standards of non-circular gears and measuring methods of geometrical features.