Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення часу розганяння автомобіля залежно від характеристики двигуна і конфігурації приводу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Миськів, Т. Г.; Пороховський, Ю. В.; Myskiv, T.; Porokhovskyi, Yu.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Описано характеристики двигунів приводу автомобіля та перетворювачі їх характеристик. Розглянуто конфігурації приводу автомобіля з різними перетворювачами характеристики двигуна: зчеплення або гідротрансформатор, передачі із дискретнозмінним передатним числом або неперервно-змінним передатним числом. Наведено залежності тягової сили на колесах від швидкості руху на різних етапах розганяння для різних характеристик двигунів та конфігурацій приводу автомобіля. Отримано аналітичні залежності для визначення часу розганяння автомобіля від нуля до швидкості 100 км/год інтегруванням основного рівняння динаміки
  • Thumbnail Image
    Item
    Адаптація характеристики сучасного бензинового двигуна до приводу автомобіля
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Миськів, Т. Г.; Мурмило, П. П.; Myskiv, T.; Murmylo, P.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто привод автомобілiв Ferrari GTC4 Lusso і Ferrari GTC4 Lusso T з двома типами бензинових двигунів відповідно без наддування та з двома турбонагнітачами. Порівняно параметри приводу обох автомобілів та наведено зовнішні швидкісні характеристики їх двигунів. Розраховано тягові характеристики обох автомобілів та відмічено переваги приводу з модернізованою характеристикою двигуна внаслідок примусового наповнення циліндрів турбонагнітачами.
  • Thumbnail Image
    Item
    Динаміка автомобіля з дискретно-змінною і неперервно-змінною трансмісією
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Миськів, Т. Г.; Myskiv, T.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Значне покращення конструкції варіаторів спричинило збільшення на ринку частки автомобілів з неперервано-змінною трансмісією. Оскільки немає жодних передач, щоб зв’язати задану швидкість руху з кутовою швидкістю двигуна, неперервано-змінна трансмісія дає змогу змінювати кутову швидкість двигуна, як це необхідно, аби отримати доступ до максимальної потужності, а також максимальну ефективність використання палива. Розглянуто структуру, отримано залежносто та показана ефективність автомобіля з неперервно-змінною трансмісією.