Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження фармацевтичного ринку України: у фокусі концентрація ринку
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2022-03-01) Шандрівська, О. Є.; Цветковська, А. В.; Shandrivska, O. Ye.; Tsvetkovska, A. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено динаміку розвитку вітчизняного фармацевтичного ринку в період поширення пандемії COVID-19 у частині ідентифікації конкурентних позицій фармацевтичних підприємств та розподілу “ринкової влади” між учасниками фармацевтичного ринку. Здійснено оцінювання концентрації ринку фармпродукції із використанням індексу концентрації, індексу Лінда, індексу Херфіндаля – Хіршмана та індексу Джині. Ідентифіковано результати аналізу із позицій визначення рівня ринкової влади і конкурентної структури ринку фармпродукції. Ідентифіковано підприємства, які формують “ядро” досліджуваного ринку, та визначено їх роль у формуванні гостроти конкуренції на ринку фармпродукції. За аналітичними розрахунками, до таких належать АТ “Фармак”, Корпорація “Артеріум”, ПрАТ “Дарниця”. Окреслено напрями розвитку фармацевтичного ринку за параметром ідентифікації рівнів конкурентної боротьби на ньому
  • Thumbnail Image
    Item
    Прикладні аспекти дослідження ринку дизайну на маркетингових засадах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Шандрівська, О. Є.; Кіра, А. М.; Shandrivska, O. Ye.; Kira, A. M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено специфіку дизайну як інструменту маркетингу. Проаналізовано стан та тенденції розвитку ринку дизайну та основних його сегментів. Сформовано основні завдання дизайну у діджитал-просторі та розкрито основні психологічні принципи при створенні концепції дизайну. Розглянуто прикладний аспект застосування дизайну в діяльності суб’єктів господарювання. На прикладі проєктів агенції «MUZIKA.UA», лідера на ринку дизайну, проаналізовано результативність виконання дизайнерських рішень в частині оцінки показника впізнаваності бренду, шляхом вимірювання середньої відвідуваності вебсайту, рівнів взаємодії з контентом, зростання обсягів продаж та зміни частки ринку. Дослідження економічної кон’юнктури ринку дизайну України, практична дотичність до ринку графічного дизайну одного з авторів дозволила ідентифікувати основні проблеми розвитку ринку графічного дизайну. Завдяки ідентифікації основних проблем розвитку ринку графічного дизайну сформовано та запропоновано до практичного використання напрями для розв’язання проблем розвитку ринку графічного дизайну.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження цільових сегментів ринку легкої промисловості України в період пандемії COVID-19
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Шандрівська, О. Є.; Юнко, І. Ю.; Shandrivska, O. Ye.; Yunko, I. Yu.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено стан та тенденції розвитку цільових сегментів ринку легкої промисловості під час впливу пандемії Covid-19, домінантно – у сегменті текстильної промисловості. Проаналізовано динаміку виробництва продукції легкої промисловості за видами діяльності, вплив пандемії на експортні та імпортні операції на ринку легкої промисловості за 2017–2020 рр., а також попит (за країнами ЄС) на український текстиль. Проаналізовано чинники впливу та проблеми, з якими виробництво текстилю зіткнулося під час світової пандемії Covid-19. Розкрито складові потенціалу розвитку ринку легкої промисловості України.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості ідентифікації ризиків ринку Big Data
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Шандрівська, О. Є.; Кириленко, А. А.; Shandrivska, O. Ye.; Kyrylenko, A. A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено стан та тенденції розвитку глобального ринку Big data. Проаналізовано динаміку місткості глобального ринку Big Data за 2011–2020 рр. та ідентифіковано основні сегменти цього ринку за джерелами доходу, проаналізовано динаміку доходів п’ятірки лідерів країн глобального ринку Big data. Окрему увагу зосереджено на аналізуванні цільового сегмента персональних даних осіб. Для аналізування глобального ринку Big Data застосовано концепцію п’яти сил конкуренції за М. Портером та виконано SWOT-аналіз глобального ринку Big Data із виокремленням стратегічних напрямів розвитку для комбінацій сильних і слабких сторін функціонування ринку Big Data, а також загроз та можливостей впливу на нього чинників зовнішнього середовища. Ідентифіковано основні ризики та організаційні процедури щодо запобігання їм у діяльності підприємств на глобальному ринку Big Data, здійснено оцінювання ризику витоку даних внаслідок кібератак.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ринок непродовольчих товарів в Україні: тенденції розвитку в умовах кризи
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Шандрівська, О. Є.; Антіш, І. Т.; Shandrivska, O. Ye.; Antish, I. T.; Національний університет “Львівська політехніка”; ТОВ “НЬЮ ВІТА ГРУП”; Lviv Polytechnic National University; LLC “NEW VITA GROUP”
    Досліджено стан та тенденції розвитку ринку непродовольчих товарів в Україні. Представлено результати маркетингових досліджень потреб і поведінки покупців на цьому ринку. До основних тенденцій розвитку торговельних мереж віднесено: активізація онлайн торгівлі під впливом зростання темпів e-commerce; орієнтування на безпеку та зручність обслуговування в offline торгівлі; розширення каналів комунікації з покупцями; переосмислення вартості ведення бізнесу та перехід до агресивних методів конкурентної боротьби; збільшення частки в товарообороті ритейлерів власних торгових марок.