Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Антисипативна концепція управління підприємствами в системі антикризового менеджменту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Козак, Л. С.; Федорук, О. В.; Національний транспортний університет
    Розглянуто теоретичні аспекти антикризового управління підприємством, що функціонує в умовах перехідної економіки, проаналізовано підходи до визначення економічної сутності антикризового менеджменту, досліджено теоретико-методологічні та прикладні засади побудови системи антикризового управління на вітчизняних підприємствах з урахуванням специфіки умов перехідної економіки, висвітлено антисипативну концепцію управління в системі антикризового менеджменту.
  • Thumbnail Image
    Item
    Антикризовий маркетинг як складова антикризового управління підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Горбаль, Н. І.; Колодій, М. В.
    Проаналізовано особливості нестабільного середовища ведення бізнесу в Україні. Зокрема, наведено результати аналізування Індексу конкурентоспроможності України в 2013-2014 рр. Всесвітнім економічним форумом, за яким наша країна за останній рік у рейтингу втратила 11 позицій, – з 73 до 84. Проаналізовано сутність понять “криза”, “антикризове управління” та визначено місце антикризового маркетингу у структурі антикризового управління підприємством. Зокрема, запропоновано трактування категорії “антикризовий маркетинг” як складової системи антикризового управління, яка має комплексний та системний характер, перманентно здійснюється суб’єктами господарювання, і спрямована на запобігання або усунення несприятливих для бізнесу явищ у сфері маркетингової діяльності через максимальне задоволення потреб споживачів, а також визначено проблематику його практичної реалізації суб’єктами господарювання. Дослідження особливостей антикризового маркетингу також дало змогу показати його місце в системі антикризового управління, виділити основні групи проблем на шляху реалізації концепції антикризового маркетингу та розробити комплексну класифікацію стратегій антикризового маркетингу за сукупністю ознак. This paper analyzes the features of the unstable business environment in Ukraine. In particular, the results of the review of the Competitiveness Index 2013-2014 of Ukraine by World Economic Forum are given. Our country over the last year lost 11 positions – from 73 to 84 – in the ranking. The essence of the concepts of “crisis”, “crisis management” and the place of crisis marketing in the structure of crisis management are analyzed. In particular, the interpretation of the category “crisis marketing” is proposed as a part of crisis management, which is complex and systemic in nature, permanently used by business entities, and seeks to prevent or eliminate adverse effects in marketing by maximum satisfaction of consumer needs. The problems of its practical implementation are identified. Studies of anti-crisis marketing also helped to introduce its place in the system of crisis management, to identify the main groups of problems in implementing the concept of crisis marketing and develop a comprehensive classification of crisis marketing strategies.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сутність та роль санації в системі антикризового управління підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Азаренкова, Г. М.; Мурей, А. О.
    Розглянуто економічну сутність санації підприємства та її роль в системі антикризового управління підприємства. Уточнено сутність поняття “санація” як елемента антикризового управління підприємством. Обґрунтовано, що застосування відповідних заходів у процесі здійснення санації є необхідною передумовою забезпечення ефективності підприємства у довгостроковій перспективі. Визначено місце санації як одного з елементів антикризового управління підприємства. The economic essence of enterprise readjustment and its role and place in system of crisis management is considered in this article. The term “enterprise readjustment” has been precised. Application of some measures in the process of enterprise readjustment is necessary pre-condition for enterprise efficiency providing in a long-term prospect. The place of enterprise readjustment as one of crisis management elements is specified.