Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування позитивного іміджу продукції: торгова марка чи бренд?
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Ухачевич, Я. П.; Дубоделова, А. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено проблеми нецінових методів управління конкурентоспроможністю продукції засобами формування позитивного іміджу товару. Запропоновано підхід до вибору та застосування таких маркетингових засобів, як “торгова марка” та “бренд”, які забезпечують товар додатковими конкурентними перевагами на ринку, не вдаючись до зниження цін.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка вартості прав об’єктів інтелектуальної власності у галузі комп’ютерних технологій
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Вовк, О. Б.; Якушев, В. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Наведено характеристику основних визначень об’єктів інтелектуальної власності у галузі комп’ютерних технологій. Показано взаємозв’язок між такими поняттями, як “зміст” та “інтелектуальна власність”, оцінено інтелектуальний капітал.
  • Thumbnail Image
    Item
    Комплексні рішення у сфері ефективної комерціалізації результатів інтелектуальної діяльності підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Найчук-Хрущ, М. Б.; Гнилянська, Л. Й.; Притула, О. М.; Шеремета, Б. О.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто питання комерціалізації об’єктів інтелектуальної власності. Наведено основні проблеми комерціалізації результатів інноваційної діяльності в Україні. Метою є визначення властивостей об’єктів інтелектуальної власності у процесі їх комерціа- лізації як особливого товару на ринку та визначення основних проблем на різних етапах комерціалізації із формуванням відповідних рекомендацій. Основними завданнями статті є: аналіз факторів ведення інноваційної діяльності; виявлення та аналізування проблем у сфері комерціалізації вітчизняних наукових розробок; визначення основних методів адміністрування комерціалізації результатів інтелектуальної власності. Запропоновано підхід до удосконалення процесів комерціалізації, що ґрунтується на побудові моделі із виокремленням таких напрямів, як адміністративний, техніко- технологічний та фінансовий. Особливістю моделі є те, що окреслені напрями сформо- вано у розрізі впливу як внутрішнього, так і зовнішнього середовища процесів комерціалізації.