Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування конструкційних параметрів урухомника в удосконалених колодопильних рамах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Новіцький, Я. М.; Пасіка, В. Р.; Novitskyi, Ya.; Pasika, V.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розроблено структурну та конструктивну схеми урухомника корбово-поковзневого механізму, в якому точка, що з’єднує корбу і гонок, рухається по колу, центр якого зміщений відносно точки обертання корби. Урухомник складається з двох зубчастих коліс, одне з яких нерухоме, і з міжосьовою відстанню, що дорівнює половині ходу поковзня. Урухомчу точку гонка прикріплено до рухомого колеса на заданій відстані від осі обертання. Це уможливлює заміну в урухомнику кулачкової пари на зубчасту.
  • Thumbnail Image
    Item
    Комп’ютерна реалізація аналітичних методів кінематичного аналізу важільних механізмів та візуалізація одержаних результатів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Гелетій, В. М.; Скригунець, А. О.; Heletiy, V.; Skryhunets, A.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розроблено алгоритми і комп’ютерні програми кінематичного аналізу плоских важільних механізмів на основі програмних блоків, які відповідають різним структурним групам, що входять до складу механізму. Це дає змогу на основі обмеженої кількості програмних блоків формувати комп’ютерні програми визначення кінематичних параметрів різних плоских важільних механізмів впродовж усього циклу їх роботи. Розроблені алгоритми враховують неоднозначність складання ланок механізму і визначають їх особливі положення, а також реалізують процедуру раціонального візуального подання результатів кінематичного аналізу, що дає змогу ефективно оцінювати механізм за кінематичними критеріями.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості розрахунку приводів пасажирських канатних доріг
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Сологуб, Б. В.; Данило, Я. Я.; Предко, Р. Я.; Solohub, B.; Danylo, Ya.; Predko, R.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Запропоновано динамічну модель для розрахунку зусиль, що виникають під час руху каретки підвісної канатної дороги. Наведено рівняння руху тяговонесного канату, отримано значення зусиль та побудовано графіки зміни зусиль, переміщення і швидкості у вітці канату. Розроблено практичні рекомендації для вибору оптимальних параметрів підвісної канатної установки.
  • Thumbnail Image
    Item
    Порівняльний аналіз динамічного зрівноваження вихідного й удосконаленого корбо-поковзневого механізму
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Пасіка, В. Р.; Pasika, V.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Зіставлено результати динамічного зрівноваження незрівноваженої маси поковзня у вихідному і удосконаленому корбо-поковзневому механізмі. Показано, що в удосконаленому корбо-поковзневому механізмі можливо повністю зрівноважити масу поковзня. Це зменшить потужність приводу, нерівномірность руху і тиск корби на опору.