Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Цифровий маркетинг та соціальні мережі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Уголькова, О. З.; Ugolkova, O. Z.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено стан та особливості цифрового маркетингу в сучасних умовах діяльності підприємств. Важливим аспектом роботи є аналіз ролі соціальних мереж як одного із найважливіших маркетингових інструментів. Виокремлено особливості використання таких соціальних мереж, як Facebook та Instagram, для підтримки бренда та розвитку бази потенційних клієнтів. Виявлено найефективніші способи використання соціальних мереж як маркетингового інструменту, а також охарактеризовано основні тенденції та нововведення у використанні соціальних мереж, що будуть найзначущішими для маркетологів у 2021 та 2022 рр., із огляду на розвиток цифрових технологій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Просторовий підхід в управлінні розвитком підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Гребешкова, О. М.; “КНЕУ імені Вадима Гетьмана”
    Запропоновано та обґрунтовано доцільність розроблення просторового підходу до управління розвитком підприємства як складної, відкритої, поліфункціональної системи. Задля розкриття сутності просторового підходу автором статті виділено чотири типи простору розвитку підприємства (інформаційний, конкурентний, реляційний, стратегічний), розкрито сутність, запропоновано визначення та наведено їхню порівняльну характеристику.