Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування стратегічних рішень виробників кондитерських виробів на підставі дослідження ринку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Оприск, О. І.; Kuzo, N.; Kosar, N.; Oprysk, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Дослідженням встановлено, що в Україні зростає попит на шоколадні плитки, тому їх виробники повинні оновлювати цю асортиментну групу товарів. На підставі первинної інформації визначено, що сьогодні АТ “Львівська кондитерська фабрика “Світоч” повинно використовувати стратегію інтенсивного розвитку із пропонуванням нових смаків шоколаду чи додатками до нього, підвищеним вмістом какао-бобів, оновленням упакування товару та зміною його ваги залежно від сегмента ринку. Пріоритетні напрями інновацій визначено з використанням методу аналізу ієрархій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Methodology of marketing vs methodology of social and economic research
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Chlipała, P.; Cracow University of Economics
    The presented paper is methodical in character. Marketing methodology is an important matter looking from the prism of identifying its scientific status. There are differing views on the scientific status of marketing, nevertheless marketing, from the perspective of scientific cognition, has developed dynamically throughout its entire history. The main objective of this article is to present the methodological dilemmas of marketing in the context of social and economic sciences. The foundations of the methodology of research on marketing cannot be separated from the methodology of social sciences. Marketing belongs to social sciences, so it is based on similar assumptions with regard to the character of reality and scientific cognition. Marketing is engaged in exploring human behaviour and, similarly to other social sciences, makes use of such research methods and techniques. It is difficult to conduct research in the area of marketing without referring to the methodology of social sciences.The article presents the foundations of marketing research methodology, assumptions of the analysis of methodology of research on marketing in comparison to methodology of social and economic research and final remarks.
  • Thumbnail Image
    Item
    Customer satisfaction and retailer image as drivers of customer loyalty: evidences from polish supermarkets
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Бєсок, Г.; Biesok, Grzegorz; Університет Бельско-Бяла; University of Bielsko-Biala
    Наведено результати досліджень лояльності клієнтів на ринку роздрібної торгівлі. Вивчається ступінь впливу задоволеності споживачів та іміджу підприємств роздрібної торгівлі на лояльність клієнтів. Використано первинні дані опитування, багатоелементні шкали та моделювання структурних рівнянь (SEM). Концептуальна модель, що використовується у дослідженні, поєднує 3 приховані змінні: імідж продавця, задоволеність клієнтів та лояльність клієнтів. Прихованим змінним відповідає набір проявлених змінних, що були отримані під час опитування. Опитували клієнтів супермаркетів на півдні Польщі. Анкети були поширені за допомогою методу снігової кулі. Загалом у вибірку входили 328 респонденти. Моделювання структурного рівняння підтвердило всі взаємозв’язки в моделі із високим рівнем значущості (p <= 0,001). Отже, модель є прийнятною. Дослідження показало, що імідж підприємств роздрібної торгівлі та задоволеність споживачів значно впливають на лояльність клієнтів. Важливим висновком є те, що задоволеність клієнтів має вдвічі більший вплив на лояльність, ніж імідж продавця. Отже, роздрібні торгівці повинні зосередити увагу на підвищенні задоволеності клієнтів, оскільки це головний чинник їх лояльності.