Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Issues of design of informal learning spaces in the university cultural centers
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-10-10) Дмитраш, Ольга; Dmytrash, Olga; Національний університету “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    З часів Середньовіччя складовою ідеї університету було активне суспільне життя студентів. Однак багато сучасних кампусів позбавлені загальнодоступних громадських культурних просторів. Студенти проводять більшу частину свого часу за межами лекційної зали чи навчальної аудиторії (групи приміщень, які ми можемо віднести до офіційного або формального простору для навчання). В цей час вони спілкуються, самостійно навчаються, відпочивають. А відбувається це, на жаль, за межами університету. Причиною цього є відсутність у більшості студмістечок так званого неформального простору. Це простір, який провокує соціальну взаємодію: несподівані зустрічі, імпровізовані розмови. Він сприяє особистісному і професійному зростанню. Заклади харчування, коридори, холи, площі, двори, гуртожитки стають важливими елементами для формування неофіційних зон для самостійного і групового навчання. Проте, характер перерахованих існуючих груп приміщень здебільшого є хаотичним та непристосованим, або просто не передбаченим для такої функції. Тому інтеграція неофіційних навчальних просторів у склад функціонального наповнення університетського чи міжвузівського центру культури значно покращить відвідуваність таких закладів і заповнить прогалини в організації навчального процесу на території університету. У статті представлено огляд та аналіз стану досліджень у галузі проектування та експлуатації сучасних освітніх просторів в університетах світу, а саме просторів з гнучким плануванням, які називаються неформальним навчальним простором. Внаслідок проведених досліджень була розроблена загальна характеристика, класифікація, розкрито основні принципи проектування цього простору. Зокрема, визначено низку проблем, що виникають під час його експлуатації, які слід враховувати при проектуванні. Висвітлено досвід навчального проектування міжвузівських культурних центрів із застосуванням розроблених теоретичних основ проектування неформального освітнього простору.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблематика пристосування території національного університету “львівська політехніка” до потреб неповносправних
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Смалійчук, А. Д.; Smaliychuk, A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    За рівнем пристосованості середовища для потреб неповносправних оцінюється не лише комфорт, функціональність, але й етика архітектури, що відображає зрілість суспільства. Комфортні умови для неповносправних повинні забезпечувати можливість пересування, перебування та навчання. Тому необхідно провести чимало заходів з покращення та облаштування фізичного середовища, враховуючи, що кампус полі¬техніки складається із будинків різних функціонально-розпланувальних, конструк¬тивних, об’ємно-просторових та художньо-естетичних рішень і які вимагають індивідуального підходу для розв’язання цієї проблеми.
  • Thumbnail Image
    Item
    “Зелена” архітектура університетських кампусів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Катола, Х. О.
    Розглянуто питання розвитку “зеленої” архітектури як невід’ємної складової проектування і розвитку університетських кампусів. Considers the question of “green” architecture as part of the design and development of university campuses.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток модерних архітектурних ідей у вищих навчальних закладах і міжвузівських об’єктах культури
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Проскуряков, В. І.; Дмитраш, О. Ю.
    Розглянуто загальну концепцію архітектурно-просторової та функціонально-дієвої організацій деяких університетських центрів світу. The general concept of architectural space-efficient and functional organization of some university centers is discussed in this abstract.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційно-аналітична система “Електронний кампус НТУУ “КПІ"
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Савицький, А. Й.; Мелкумян, К. Ю.; Габзовська, О. Б.; Ромашкевич, Я. О.
    Запропоновано використання комплексного підходу до планування та забезпечення навчального процесу вищого навчального закладу, визначено поняття системи контролю та обліку методичної роботи підрозділів, наведено структуру системного середовища. Описано технології роботи із електронним інформаційно-методичним забезпеченням навчального процесу системи “Електронний кампус”, що впроваджено в НТУУ “КПІ”. In the article the use of the complex approach to planning and providing educational process of the higher educational establishment is offered, the notion of the checking and account system methodical work of divisions is defined, the structure of the system environment is presented. The description of technology of work with electronic informatively methodical providing of educational process of the “Electronic campus” system, which is inculcated in NTUU “KPI”, is realized by authors.