Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми та перспективні шляхи нарощування обсягів експортування наукомістких послуг Україною в умовах євроінтегрування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Петрова, Я. Ю.; Завербний, А. С.; Petrova, Ya. Yu.; Zaverbnyj, A. S.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто трактування поняття “наукомісткі послуги” вітчизняними та іноземними спеціалістами. Уточнено зміст категорії. Досліджено дані щодо експорту наукомістких послуг України та країн G7 упродовж останніх років. Здійснено аналіз та порівняння структурних часток наукомістких послуг у загальному експорті країни. Досліджено дані щодо чисельності зайнятих у сфері наукомістких послуг. Результатом аналізу стало формування шляхів нарощування обсягів експортування наукомістких послуг Україною. Доцільний аналіз даних, пов’язаних із експортом наукомістких послуг, дaв змогу перспективи нарощування експорту та ймовірні шляхи досягнення цього.
  • Thumbnail Image
    Item
    The role of modern management technologies in ensuring competitiveness of the enterprise
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Подра, О. П.; Петришин, Н. Я.; Podra, O. P.; Petryshyn, N. Ya.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто роль сучасних управлінських технологій у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Здійснено ґрунтовне дослідження теоретичних положень і підходів до визначення управлінської технології та чинників, що впливають на успішність її реалізації. Узагальнено класифікацію інноваційних управлінських рішень, до складу якої зараховано впровадження, тренінг або підготовку кадрів, консалтинг, трансферт та інжиніринг, аудит. Встановлено, що використання інноваційних технологій в управлінні приводить до підвищення продуктивності та гнучкості підприємства; скорочення тривалості виробничого циклу та/або підвищення швидкості надання послуг; поліпшення якості товарів та послуг, що надаються; розширення присутності на ринку. Визначено, що інноваційні технології управління охоплюють: систему управління взаємовідносинами з клієнтами; бенчмаркінг; аудит залучення персоналу; стратегічне планування та стратегічне управління; аутсорсинг; збалансовану систему показників тощо. Досліджено особливості використання технології ризик-менеджменту в діяльності підприємств в умовах здійснення зовнішньоекономічних операцій. Технологія ризик-менеджменту – це технологія управління ризиками, що виникають в процесі здійснення господарської діяльності підприємства. Основний результат застосування технології ризик-менеджменту полягає у зниженні можливого впливу і мінімізації ступеня ризику до нижньої межі. Запропоновано послідовне здійснення основних операцій з управління ризиками, яке спрямоване на визначення сутності ризиків, з’ясування того, з чим вони пов’язані, як вони проявляються; виявлення, аналіз та оцінювання ступеня ризику; виявлення загрозливих наслідків ризику; моніторинг ризиків; забезпечення управлінських комунікацій для управління ризиками. З метою оптимізації ризику доречно використовувати різноманітні комбінації методів управління ризиками. Водночас потрібно зауважити, що ключовим критерієм вибору повинно бути оптимальне співвідношення між допустимим рівнем ризику та обсягом витрат, які пов’язані із запобіганням ризику, тобто необхідно вміти віднайти баланс між очікуваною вигодою та загрозою збитків/втрат.
  • Thumbnail Image
    Item
    Система комунікаційної діяльності в ІТ-компаніях
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Длугунович, Н. А.; Форкун, Ю. В.; Хмельницький національний університет
    Розглянуто питання організації системи комунікаційної діяльності для забезпечення сумісної роботи членів територіально розподіленої проектної команди та проблеми, що виникають під час взаємодії учасників команди розробників. Запропоновано такі рішення цих проблем: відокремлений певний вид комунікацій – віддалені комунікації, розроблена система класифікації віддалених комунікацій, що надалі стала основою моделі системи комунікаційної діяльності для використання в ІТ-компаніях. Автори запропонували виділяти такі види завдань, які повинна вирішувати система комунікаційної взаємодії в ІТ-компанії: забезпечення комунікації у процесах управління командою розробників (communications); підтримка спільної організації групової роботи з оброблення загальної інформації та інформації з проекту (cooperation); підтримка колективної роботи для розроблення програмного забезпечення (collaboration); сприяння формуванню та розвитку корпоративної культури організації (corporate culture). Для кожного виду завдань автори запропонували низку інструментів, використання яких забезпечує здійснення віддалених комунікації під час розроблення програмного забезпечення. Також визначено елементи, з яких складається система комунікаційної діяльності ІТ-компанії. Умовно їх можна поділити на три групи. До першої групи належать проекти, роботи та підзадачі, до другої групи офіси, команди, виконавці, ролі в проекті та права доступу, до третьої – комунікації, їх цілі, види, канали та інструменти. Врахування впливу всіх цих елементів дає можливість швидко розгорнути системи комунікаційної діяльності в ІТ-компанії із залученням територіально розподіленої проектної команди для роботи над проектом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Multi-channel marketing in communication activities of logistics companies
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Reshetnikova, I.; Sahaidak, M.
    The article justifies the feasibility of multi-channel marketing tool in activities of companies that provide logistics services. Specifies the meaning of multi-channel marketing and the scope of its use, generalizing multi-channel marketing tools. Particular attention is paid to the determination and substantiation of the leading role of contact personnel of logistics enterprises in establishing and maintaining of communication with all parties to create customer value chain of logistic services. An interaction of logistics companies' contact personnel at different hierarchical levels and interaction of contact personnel with contact audience are presented. Обґрунтовано доцільність багатоканальним маркетингового інструменту в діяльності компаній, що надають логістичні послуги. Визначено значення багатоканального маркетингу і сфери його використання, що узагальнює багатоканальні маркетингові інструменти. Особлива увага приділяється визначенню та обгрунтуванню провідної ролі персоналу логістичних підприємств, який безпосередньо контактує із клієнтами, у встановленні і підтримці зв'язку з усіма сторонами з метою творення клієнтського ланцюжка створення цінності у логістичному сервісі. Представлено схему взаємодії контактного персоналу логістичних компаній на різних ієрархічних рівнях і взаємодію персоналу з контактною аудиторією.
  • Thumbnail Image
    Item
    Theoretical approaches to communications management in IT industry of Ukraine
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2013) Semenyshyn, V.; Oleksiv, I.
    In this article the theoretical approaches to communications management on the labour market of Ukrainian economy are presented. Moreover, the process of communications management on IT industry labour market is analyzed at macro- and micro- levels. Furthermore, the influences of methods of the state regulation on communications processes management of IT industry are discusses in the article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Класифікація комунікацій на ринку праці в економіці України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Семенишин, В. О.
    Проаналізовано підходи до класифікації комунікацій на ринку праці в економіці України. Зокрема встановлено, що комунікації на ринку праці можна класифікувати за двома напрямками, а саме: класифікація комунікацій за ознаками, які пов’язані із функціонуванням специфічного ринку, та класифікація комунікацій за ознаками, які пов’язані із формуванням та передачею інформації. In the article the approaches to classification of communications on the labor market of Ukrainian economy are analyzed. It was also determined that communications in labor market can be classified in two directions: classification of communications by features which are connected with functioning of the particular market and classification of communications by features which are connected with forming and transformation of messages.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості функціонування комунікаційної системи ринку праці в економіці України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Семенишин, В. О.
    Проаналізовано особливості функціонування комунікаційної системи ринку праці в економіці України. Зокрема, виділено суб’єкти комунікаційної системи ринку праці, а також основні комунікаційні процеси, які відбуваються на такому ринку. In the article peculiarities of communication system of labor market functioning in Ukrainian economy are analyzed. In particular, subjects of labor market communication system are identified. In addition the basic communication processes on such type of market are determined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проектування системи визначення оптимального тарифу стільникового зв’язку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Басюк, Т.
    Проаналізовано передумови виникнення стільникового зв’язку, описано основні види послуг, які надаються національними операторами та проаналізовано відомі системи самообслуговування абонентів. Обґрунтовано методологічні засади побудови модуля вибору тарифного плану та сформульовано висновки щодо можливості його проектування із використанням сучасних технологій програмування. The paper analyzes the prerequisites of cellular, held description of the main types of services provided by national operators and analyzed the known self-service subscribers. The methodological framework for designing module selection plan and formulated opinions on the possibility of its design using modern programming technologies.
  • Thumbnail Image
    Item
    Умови, стратегія та перспективи розвитку інформаційних технологій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Бойко, Н.
    Розкрито сучасне розуміння феномена інформаційного суспільства, подані показники, тенденції й прогнози впровадження інформаційних технологій у світі та його вплив на глобальний розвиток. У цьому контексті розглянуто соціокультурні зрушення в Україні,безпосередньо пов’язані зі впровадженням і використанням інформаційних технологій, зокрема: поширення нових форм масової комунікацій, трансформація та розвиток систем «цифрової» демократії та електронного урядування, сучасних технологій. Розкрито стан проблеми розвитку інформаційних технологій. Запропоновані відповідні прогнози та рекомендації. The article opened modern understanding of the Information Society, presented indicators, trends and forecasts implementation of information technology in the world and its impact on global development. In this context, consider the sociocultural developments in Ukraine is directly related to the implementation and use of information technologies, in particular the spread of new forms of mass communication, transformation and development systems "digital" democracy and e-governance and modern technology. Solved problem state of information technology. Appropriate forecasts and recommendations.
  • Thumbnail Image
    Item
    Структурна декомпозиція системи антисипативного управління на машинобудівних підприємствах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Адамів, М. Є.
    Розглянуто та проаналізовано позиції науковців щодо послідовності здійснення антисипативного управління на підприємствах. За результатами аналізування літературних джерел уточнено трактування поняття „система антисипативного управління”. Здійснено структурну декомпозицію системи антисипативного управління на машинобудівних підприємствах та розкрито сутність її базових елементів. Уточнено послідовність реалізації управлінського процесу у системі антисипативного управління. The positions of scientists for a sequence of realization of anticipatory management on the enterprises are viewed and analyzed. It is supplemented the determination of a concept “system of anticipatory management” on the base of analyzing of literature sources. A structural decomposition of the system of anticipatory management on the machine-building enterprises is performed and the essence of its basic elements is opened. A sequence of realization of management process in the system of anticipatory management is clarified.