Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Цифровий та інтернет-маркетинг: співвідношення понять
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2022-03-01) Шпак, Н. О.; Грабович, І. В.; Срока, В.; Shpak, N.; Hrabovych, I.; Sroka, W.; Національний університет “Львівська політехніка”; Університет WSB; Йоганнесбурзький університет; Lviv Polytechnic National University; WSB University; University of Johannesburg
    Сьогодні цифровий та інтернет-маркетинг – галузі маркетингу, які найшвидше зростають. Цифрові технології трансформують організаційні та управлінські процеси, формують нові виклики та можливості для маркетологів та спонукають йти в ногу із новими тенденціями, зумовленими глобальною діджиталізацією. У статті вивчено еволюцію цифрового маркетингу через дослідження підходів до трактування категорійно-понятійного апарату; систематизовано відмінні характеристики традиційного маркетингу, інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу. Автори підтвердили гіпотезу, що цифровий маркетинг є вищою формою еволюції інтернет-маркетингу та традиційного (класичного) маркетингу. Враховуючи різні підходи до організації маркетингової діяльності, автори систематизували основні відмінності між традиційним, цифровим та інтернет-маркетингом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження галузі металопластикових вікон України та напрями активізації їх виробниками інтернет-технологій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Косар, Н. С.; Яричевська, Я. І.; Kosar, N. S.; Yarychevska, Ya. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У роботі подано результати дослідження вітчизняного ринку металопластикових віконних конструкцій, його ключових характеристик, проведено аналіз галузі металопластикових віконних конструкцій за моделлю М. Портера. Проаналізовано діяльність найбільш відомих вітчизняних і закордонних підприємств-виробників та продавців металопластикових вікон в мережі Інтернет та у соціальних мережах, а також розроблено рекомендації щодо збільшення пізнаваності виробників металопластикових віконних конструкцій у мережі Інтернет, зростання рівня лояльності клієнтів до них, отримання конкурентних переваг за рахунок ведення сторінок в Інтернеті та у соціальних мережах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтелектуалізація інтернет-середовища та новий інструментарій для дослідження споживчого попиту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Корольков, В. В.; Литвин, К. В.; Запорізький національний технічний університет
    Проводиться аналіз етапів розвитку Інтернет середовища. Доводиться що акцент розвитку зміщується в бік накопичення знань та трансформації протоколів прикладного рівня шляхом інтелектуалізації і створення нового інструментарію для дослідження Інтернет транзакцій. Проводиться аналіз традиційних методів вивчення попиту. Визначаються умови підвищення адекватності визначення споживчого попиту шляхом використання нових можливостей аналізу транзакцій споживачів в Інтернет середовищі. Розглядаються нові можливості використання пошукових дій за допомогою апарата гугл-аналітик.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетплейс як дієвий інструмент цифрового маркетингу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Просович, О. П.; Боцман, Ю. С.; Prosovych, O.; Botsman, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено актуальність використання сучасних інструментів цифрового маркетингу, а саме: маркетплейсу. Дано характеристику поняттю “маркетплейс”, виділено його типи, основні особливості і переваги застосування. Висвітлення його основних переваг, недоліків та особливостей застосування для розвитку електронного бізнесу. Для цього доцільно оцінити сучасний стан розвитку інтернет-платформ на вітчизняному ринку та визначити їх можливості у перспективі. Маркетплейс є типом веб-платформи електронної комерції, яка допомагає продавцям та потенційним покупцям знаходити один одного в Інтернеті, а потім взаємодіяти. Така модель однаково актуальна і для продавців товарів, і для тих, хто пропонує послуги. Наведено класифікацію лідерів цифрового маркетингу на вітчизняному ринку за чотирма категоріями: інтернетмагазини, прайс-агрегатори, маркетплейси і класифайди. Маркетплейс створюється для великої кількості постачальників і споживачів. Учасники можуть взаємодіяти на рівних (коли обидві сторони – приватні особи або представники бізнесу). Оцінено сучасний стан та перспективи розвитку маркетплейсу та його лідерів в Україні. Маркетплейс – двостороння торгова площадка, що в рази ускладнює аналітику, тому потрібно розуміти, які показники вважати для сегмента продавців, а які для користувачів, крім того, постійно врівноважувати між собою попит і пропозицію.