Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування архітектурно-планувальних вирішень готелів Марокко
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Аззауі, Хішам; Azzaui, Khisham; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті проаналізовано принципи розміщення будівлі готелю на території ділянки, основних і допоміжних блоків; визначення основних функціональних зон, репрезентативної зони, зон автостоянок, спортивних зон, відпочинку і рекреацій; вирішення пішохідно-транспортних комунікацій на території ділянки: в’їзду – виїзду спеціального транспорту, автостоянки наземного і підземного паркінгу, схем пішохідних комунікацій; озеленення зовнішніх і внутрішніх просторів: спеціальних насаджень, газонів, квітників, альпінаріїв, влаштування шумозахисних і зон візуального споглядання. Визначено основні типи готельних комплексів Марокко.
  • Thumbnail Image
    Item
    The importance of the client in forming marketing policy of communications in the market of hotel services
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Pavlenko, I. G.
    A complex of hotel product promotion is reviewed, the distribution of responsive group of consumers in the relationship marketing is characterized; stages, models of behavioral responses of buyers and the formation of communication goals are specified in the article. Розглянуто комплекс просування готельного продукту, охарактеризовано розподіл контактної аудиторії при маркетингу взаємовідносин, зазначено стадії, моделі поведінкових реакцій покупців та формування комунікаційних цілей.
  • Thumbnail Image
    Item
    Система управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Дубодєлова, А. В.; Лісовська, Л. С.; Нищота, А. О.
    На підставі аналізу наукової та методичної літератури розкрито сутність поняття “якість обслуговування клієнтів” і обґрунтована необхідність розроблення системи управління якістю вітчизняних готельних підприємств. Визначено зміст складових системи управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства. Суб’єкти і об’єкти системи управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства, які виокремлено на основі моделі “П’ять М”, продиференційовано за елементами, найголовнішими з яких є нормативне забезпечення якості послуг. Сформовано структурно-функціональну модель системи управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства. Доведено, що управління якістю обслуговування клієнтів – складний процес, який охоплює організаційний, економічний і соціальний напрями діяльності готельного підприємства. За системним підходом управління якістю обслуговування клієнтів – це сукупність взаємопов’язаних суб’єктів, об’єктів, принципів, методів і функцій управління, орієнтований на розроблення та задоволення вимог щодо якості та зниження витрат на нього. Пріоритетним завданням управління якістю є підвищення рівня задоволеності клієнтів, зниження операційних витрат, забезпечення оперативності обслуговування, отримання оптимального прибутку. На підставі виконання досліджень сформовано структурно-функціональну модель системи управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства. Обґрунтовано завдання системи управління якістю за етапами гостьового циклу. The article is based on an analysis of scientific and technical literature essence of the concept of customer service quality and the necessity of development a quality management system of domestic hotel companies. The content of the components of quality management system of customer service of the hotel company is determined. The subjects and objects of the quality management system, based on the model of "Five M", are differentiated by elements, the most important of which is the legislative assurance of service quality. The article also presents a structural-functional model of quality management system of hotel company customer service. The authors prove that the quality management of customer service is a complex process consisting of organizational, economic and social activities of the hotel business. According to the system approach the management of quality of the customer service is the collection of interrelated subjects, objects, principles, methods and management functions, focusing on the development and satisfaction of quality requirements and the reduction of their cost. The primary objectives of quality management are to improve customers’ satisfaction, to reduce operating costs, to provide efficient services, to obtain optimal profits. A structural-functional model of quality management system of customer service of the hotel company is formed on the basis of the investigation done. The tasks of quality management system according to the guest cycle stages are grounded.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтелектуальна інформаційна система готельно-туристичної діяльності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Верес, О. М.; Ватраль, І. М.
    In the article basic possibilities of application of the intellectual systems of decisionmaking are considered for the decision of problems of hotel – tourist activity. In the article the analysis of problem of working of information of tourism is examined that efficiency of their use in facilities of accumulation and treatment of information.Розглянуто основні можливості застосування інтелектуальних систем прийняття рішення для вирішення проблем готельно туристичної діяльності. Проаналізовано проблеми опрацювання даних у галузі туризму та ефективність їхнього використання.
  • Thumbnail Image
    Item
    Система управління якістю готельних послуг: методологічні аспекти
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Дубодєлова, А. В.
    Проаналізовано методологічні аспекти функціонування системи управління якістю послуг на підприємстві готельного бізнесу. Розроблено пропозиції з формування структурних складових управління якістю готельних послуг на основі системного комплексного підходу. The methodological aspects of functioning of the system of quality management of services are analyses on the enterprise of hotel business. Suggestions are developed from forming of structural constituents of quality management of hotel services on the basis of systems complex approach.