Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Human resources management based on key performance indicators (KPI)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Двуліт, З. П.; Завербний, А. С.; Тиліпська, Р. Б.; Dvulit, Z. P.; Zaverbnyy, A. S.; Tylipska, R. B.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Мотивована особа є рушійною силою будь-якої компанії, незалежно від розміру або мети компанії. Більшість компаній не надають великого значення мотивації людських ресурсів, або вони не можуть правильно проаналізувати систему мотивації. Метою статті є визначення механізму ефективного управління підприємствами та людськими ресурсами на основі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтенсифікація бізнес-процесів виробничих підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Ращупкіна, В. Н.; Драчук, Ю. З.; Архипенко, Н. С.; Міжнародний гуманітарний університет
    Запропоновано концептуальну модель управління розвитком технологічних систем, компенсаційний механізм інтенсифікації технологічних параметрів, що ґрунтується на відхиленнях фактичних значень “ключових показників ефективності” від потенційно досяжних значень “оптимальних параметрів бізнес-процесів” (ZBB), обґрунтовано економічну сутність цих категорій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання показника економічної доданої вартості для оцінювання стратегічної результативності металургійних підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Янголь, Г. В.; Yangol, G. V.; Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman
    Визначено сутність категорії “стратегічна результативність підприємства” та виділено напрямки використання фінансових індикаторів під час оцінки результативності; розглянуто економічну додану вартість (EVA) як показник оцінювання стратегічної результативності підприємств. Досліджено методологічні основи розрахунку EVA. Запропоновано використання “поведінкового підходу” задля виявлення факторів, що впливають на EVA. Охарактеризовано проблеми розвитку металургійної галузі України та оцінено рівень EVA деяких металургійних підприємств.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив параметрів комунікаційної мережі аеровузла на ефективність організації повітряного руху
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Водоп’янов, С. В.
    Виконано аналіз системи ключових показників ефективності для оцінки стану і управління якістю сервісу складеної мережі аеровузла. Розроблено методику поточного оцінювання параметрів і стану мережі, впливу їх на кінцеву ефективність обслуговування повітряного руху. Наведено результати розрахунків кореляційної матриці ключових показників ефективності й проаналізовано статистичні зв’язки між основними параметрами, від яких залежить продуктивність мережі та якість сервісу, підтримання яких забезпечує оптимальну організацію повітряного руху. Today the basic criteria of estimation quality of functioning of computerized air traffic control systems don’t exist. Dissolving of the problem of multi-objective optimisation is achieved due to scalar approach to a vector optimisation through Saaty analytic hierarchies process. The analysis of features of a system of key performance indicators for the estimation the state and control quality of service of air cluster composite network are executed. The methodology of current estimation of network parameters and state, and their impact on final efficiency of air traffic service is developed with application step-by-step regression. The results of calculations of correlation matrix of key performance indicators are resulted and statistical dependence between basic parameters are analysed, which a network performance and quality of service depend on and provide optimal air traffic management. An ad hoc assumption about errors of relative priorities of partial criteria allows excluding risk of singularity of priority matrix in applied method. Moreover, the presence of mentioned errors decreases risk of optimisation algorithm looping on local extremes. Nowadays, application of modern technical means ensures implementation of flexible air space management structure, which provides immediate changes of air traffic control sector edges depending on current air environment. Thus, air traffic optimization occurs ensuring the required air traffic safety rate, “apron-to-apron” air traffic service method and application of area navigation technology, which is known as “free-flight” method. Application of the computerized control network key parameters as a complex system with signaling information delay can afford its state forecast and real-time service quality control problem solving. Key performance indicators are selected in a way ensuring comparative performance evaluation of different hub networks, and most significantly, providing guaranteed service quality, which is the highest priority task for the air traffic management systems as critical application systems. This article stipulates separated network performance indicators and scale types for their evaluation.