Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Моніторинг рівня сформованості предметної компетентності майбутнього кравця з технології виготовлення одягу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Нечіпор, Світлана
    В статье рассмотрены общие подходы к сформированности уровня предметной компетентности будущего квалифицированного рабочего. Отображена квалиметрическая модель оценивания уровня сформированности предметной компетентности будущего портного 3-го разряда, которая учитывает предметные компетенции и их компоненты. Приведен пример разработки и применения матрицы предметной компетентности учащегося. The general approaches to the formation of subject competency level of a future skilled worker are under consideration. The author presents kvalimetry estimation model of the subject competency level formation of future tailor of the third level, taking into account the subject competences and their components. The article gives an example of the student’s matrix subject competency development and usage.
  • Thumbnail Image
    Item
    Українська термінологія моніторингу в галузі освіти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Голець, М.
    Сучасна термінолексика моніторингових досліджень є складною, динамічною, ієрархічно організованою системою термінологічних одиниць, внутрішня структура якої містить логічні зв’язки між педагогічними, психологічними явищами й поняттями. Термінотворення у сфері моніторингу освіти проводиться за допомогою семантичного та синтаксичного способу утворення термінів. На підставі досліджень лексики моніторингових досліджень в галузі освіти визначено структурно-семантичні особливості термінології на сучасному етапі розвитку. Contemporary terminology dictionary of monitoring studies is a complicated, dynamic, hierarchically organized system of terminology units, and whose internal structure contains logical connections between pedagogical, psychological phenomena and concepts. The term formation in the area of education monitoring is performed using semantic and syntactic methods of the terms forming. On the base of analysis of the dictionary of monitoring studies in the field of education are defined structural and semantic particular features of terminology in the contemporary development stage.