Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Thumbnail Image
    Item
    Підготовка і формування державно-управлінських кадрів в Україні: сучасний стан та нова візія
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-08-10) Хомишин, Ірина; Khomyshyn, Iryna; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті здійснено аналіз сучасного стану формування кадрів державної служби. Звертається увага на наявні проблеми у цій сфері: недосконалість конкурсних процедур, неефективність професійного навчання. Досліджено нормативно-правову основу формування державних кадрів. Наголошено на важливості індивідуальної програми державного службовця, яка прогнозує не лише показники потреб державного органу, але й враховує індивідуальні потреби державного службовця. Проаналізовано освітні програми за спеціальністю “Публічне управління та адміністрування”, при цьому стверджується, що вони не дозволяють повною мірою виробити індивідуальну освітню траєкторію, не забезпечений вільний вибір здобувачами освіти освітніх компонентів, які дозволять набути спеціальні фахові компетентності, що безпосередньо пов’язані із посадовими обов’язками державного службовця. Обґрунтовано необхідність підвищення рівня мотивації та ентузіазму щодо професійної підготовки державних службовців, а також зазначено потребу у виробленні ефективного механізму спонукання до підвищення свого професійного рівня державними службовцями
  • Thumbnail Image
    Item
    Академічна мобільність українського студентства в умовах глобалізованого простору: філософсько-правові аспекти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-26) Романинець, М. Р.; Romanian, M. P.; Романинець, М. Р.; Львівський державний університет внутрішніх справ; Lviv State University of Internal Affairs
    У статті на основі ґрунтовного аналізу чинного національного й міжнародного законодавства, сучасних наукових розвідок окреслено теоретико-правові аспекти академічної мобільності українського студентства в умовах глобалізованого простору. З’ясовано, що академічна мобільність, як свідчить практика, є системним явищем. Вона враховує об’єктивну сторону (державну політику в галузі освіти – професійної освіти (навчання), державну кадрову політику в різних професійних групах, нормативноправові умови освіти, навчання, зокрема і професійного, професійної діяльності) та суб’єктивну (особисті якості людини в академічному та професійному середовищах) як певну структуровану модель, парадигму забезпечення такого виду мобільності як основної складової успішності в навчанні, а згодом – професіоналізму. Доведено, що головною метою процесу мобільності є переміщення, перспектива, працевлаштування. Побудова концепції розвитку міжнародної діяльності та участь у спільних освітніх проектах мають стратегічне значення для закладів вищої освіти. У такому випадку новітні освітні стратегії ведуть до якісних зрушень чи вдосконалення робочого процесу або структури університету та узгоджуються з концепцією розвитку, проблематикою наукової діяльності та навчальними планами закладу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інноваційна модель закладу вищої освіти у контексті аналізу національного законодавства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-26) Романинець, Марта; Romanian, M.; Романинець, Марта; Львівський державний університет внутрішніх справ; Lviv State University of Internal Affairs
    На основі чинного національного законодавства з урахуваннях сучасних викликів окреслено інноваційну модель закладу вищої освіти в Україні. У системі закладів вищої освіти України можна виділити такі чотири основні типи за формою власності: заклад вищої освіти державної форми власності – заснований державою, фінансується з державного бюджету і підпорядковується відповідному центральному органу виконавчої влади; заклад вищої освіти, що перебуває у власності Автономної Республіки Крим – заснований органами влади Автономної Республіки Крим, фінансується з бюджету Автономної Республіки Крим і підпорядкований органам влади Автономної Республіки Крим; заклад вищої освіти – заснований місцевими органами влади, фінансується з місцевого бюджету і підпорядкований місцевим органам влади; заклад вищої освіти приватної форми власності – заснований на приватній власності і підпорядкований власнику чи власникам. Доведено, що перспективи розвитку закладу вищої освіти на інноваційній основі залежать від тих реформ, які регулюють цю сферу діяльності, і, як це не прикро, – від політичного вектора. Специфічною особливістю процесу реформування освіти є те, що практично неможливе поетапне його здійснення. Реформа повинна відбуватись системно за всіма напрямами й відображати всі аспекти діяльності вищої школи не тільки тепер, а й на перспективу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Реформування юридичної освіти: зарубіжний досвід та українські реалії
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Парпан, Уляна; Parpan, Ulyana; Парпан, Ульяна; Національний університет “Львівська політехніка”; National University “Lviv Polytechnic”
    Проаналізовано зарубіжний досвід реформування юридичної освіти та визначено перспективи його реалізації в Україні. З’ясовано, що застосування міжнародного досвіду до навчального процесу стає особливо актуальним з розвитком постмодерну, коли суспільство переходить до нової історичної форми синтезу з державою. Розглянувши певні аспекти зарубіжного досвіду юридичної освіти, доведено, що це сприятиме активнішому запровадженню у вітчизняну юридичну практику цих розробок. Водночас вважаємо, що застосування бодай одного з них потребує значного ґрунтовного дослідження щодо їх можливого впливу на правову систему України загалом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розроблення навчального курсу з інформаційно-комп’ютерним забезпеченням для фахової підготовки соціальних працівників
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Вінтюк, Юрій; Vintyuk, Yuriy; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Викладено результати дослідження, спрямованого на розроблення навчального курсу, призначеного для надання необхідних знань про застосування інформаційно-комп’ютерних технологій (ІКТ) у фаховій діяльності майбутніх соціальних працівників
  • Thumbnail Image
    Item
    Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи у галузі мистецької освіти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Красовська, Ольга; Міськова, Наталія
    В статье представлен анализ современного состояния проблемы реализации компетентностного подхода к профессиональной подготовке будущих учителей начальной школы в отрасли художественного образования. The article analyses modern state of the problem of realization of competence approach to professional training of future primary schools’ teachers in the sphere of artistic education.
  • Thumbnail Image
    Item
    Етновиховне середовище педагогічного навчального закладу: теоретико-методологічний аспект
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Будник, Олена
    В статье определены теоретические основы формирования этновоспитательной среды педагогического учебного заведения Украины в условиях современных глобализационных процессов и межкультурной интеграции, осуществлен анализ содержания понятия “этновоспитательная среда”, обоснованы пути этновоспитания студентов в контексте их профессионального образования. The article outlines the theoretical principles of the formation of the ethnic educational pedagogical institutions’ environment in Ukraine in conditions of modern globalization and intercultural integration. The author analyses the term “ethnic educational environment” and grounds the means of ethnic education of students in the context of their professional training.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування професійної компетентності майбутніх фахівців сфери зв’язку як педагогічна проблема
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Сиверин, Юлія
    Исследуется проблема формирования профессиональной компетентности специалистов в области связи: уточняется категориальный аппарат, представлена структура профессиональной компетентности, выявлены педагогические условия и факторы, влияющие на формирование профессиональной компетентности. The article researches the problem of professional competence formation of communication sphere specialists. The author specifies categorical apparatus, shows the structure of professional competence, and reveals pedagogical conditions and factors effecting the formation of professional competence.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання засобів мистецтва у навчально-виховному процесі в зарубіжних країнах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Коваль, Петро
    В статье рассматривается важность средств искусства в гармоничном развитии личности. Особенно делается акцент на использовании средств искусства в учебно-воспитательном процессе, а также участии студентов в коллективах художественной самодеятельности. The importance of means of art in harmonious development of a personality is under consideration. The author places emphasis on the use of means of arts in the educational process, and participation of students in amateur performances.
  • Thumbnail Image
    Item
    Окремі питання забезпечення професійного навчання на підприємствах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Костюк, М. В.
    Розглянуто сутність, значення та напрями забезпечення професійного навчання на підприємствах. Обґрунтовано необхідність прогнозування потреби підприємств у працівниках для забезпечення їх залучення на існуючі вакансії робочих місць. Досліджено методичні аспекти аналізу потреби у навчанні як підґрунтя організації процесу професійного навчання на підприємстві. In the article the nature, value and direction of professional training in enterprises are examined. The necessity to predict the need of workers in enterprises to maintain their involvement in the existing vacancy workplaces is grounded. The methodical aspects of training needs analysis as the basis of organization of professional training in the enterprise are investigated.