Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання напружень від усадки в цементобетонному покритті автомобільних доріг
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Онищенко, А. М.; Лапченко, А. С.; Чиженко, Н. П.; Onyshchenko, A. N.; Lapchenko, A. S.; Chyzhenko, N. P.; Національний транспортний університет; National Transport University
    Запропоновано математичне розв’язання визначення напружень усадки в цементобетонному покритті автомобільних доріг. Об’єкт дослідження – напруження усадки у цементобетонному покритті з кристалізаційною структурою при тужавінні та твердненні. Мета роботи полягає у виведенні математичної залежності, яка моделює та дає можливість оцінити розподіл напружень усадки, що виникають у цементобетонному покритті. Метод дослідження – аналітичний метод визначення напружень усадки в цементобетонному покритті з використанням положень теорії пружності. На основі теоретичного рішення виведено математичну залежність, яка моделює та дає можливість оцінити розподіл напружень усадки, що виникають у цементобетонному покритті з кристалізаційною структурою при тужавінні та твердненні. Отримане рішення дасть змогу уточнити розрахунки довговічності цементобетонного шару дорожнього одягу з кристалізаційною структурою.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дорожні цементобетони на основі модифікованих добавок нової генерації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Собко, Ю. М.; Шевчук, Г. Я.; Топилко, Н. І.; Новицький, Ю. Л.; Sobko, Y.; Shevchuk, H.; Topylko, N.; Novytskjy, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розроблено склади модифікованих бетонних сумішей і цементобетонів із заданими експлуатаційними параметрами. В процесі проведення експерименту цементобетони отримували із бетонних сумішей різних складів з модифікуючими добавками нової генерації, які містять суперпластифікатор на основі полікарбоксилатів та повітрезахоплюючу добавку. Суперпластифікатор вводили до бетонної суміші з водою замішування в кількості 0,6; 0,8 і 1,0 % маси цементу, а добавку-аерант – в кількості 0,1 % маси цементу до усіх складів бетонів. Досліджено вплив модифікуючих добавок на властивості дорожніх цементобетонів. Показано ефективність їх використання в дорожніх покриттях, що забезпечує покращені технологічні параметри, підвищену міцність та довговічність. Повітрезахоплююча добавка-аерант в комплексі із суперпластифікатором дає змогу посилити пластифікацію бетонної суміші, а також підвищити морозостійкість та водонепроникність. Визначено техніко-економічну ефективність застосування дорожніх цементобетонів на основі модифікуючих добавок нової генерації та встановлено, що конструкція із цементобетонного покриття дешевша в 1,6 разу ніж конструкція дорожнього одягу із асфальтобетону за вартістю будівельномонтажних робіт.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментальні дослідження неавтоклавного пінобетону для влаштування шару основи дорожнього одягу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Коваль П. М.; Фаль А. Є.; Кушнір О. В.; Мартинов В. І.
    Наведені результати досліджень впливу складу на фізико-механічні властивості пінобетону. Для перевірки останніх використовувались різні методи, зокрема метод акустичної емісії. Виконані дослідження підтверджують можливість використання неавтоклавних пінобетонів для влаштування основ дорожніх одягів. This paper presents the results of studies of the impact of composition on physical - mechanical properties of foam concrete. To check the last were used various methods, including the method of acoustic emission. The research confirms the possibility of using nonautoclave foam concretes for the structure of road pavements.
  • Thumbnail Image
    Item
    Деформативні властивості дорожнього кіробетону
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Солодкий, С. Й.; Альзаб, А. Х.
    Наведено результати дослідження динамічного модуля пружності модифікованого кіробетону і запропоновано його нормування для умов гарячого клімату. This paper is devoted to the solving task of range of modulus of elastic for modified asphalt concrete based on the natural bituminous sand for road construction in hot climate.