Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
10 results
Search Results
Item Категорії для розуміння індивідуальності в архітектурі(Видавництво Львівської політехніки, 2020-03-01) Смалійчук, Анатолій; Каушанський, Олександр; Smaliychuk, Anatoly; Kaushanskiy, Oleksandr; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityІндивідуальність в творчості є однією з головних засад. Незважаючи на це, розуміння необхідності дослідження є недостатнім. Ця категорія поєднує в собі, як теорію, так і практику. Зважаючи на складність смислової природи індивідуальності, її можна окреслити через інші архітектурно-смислові поняття і субстанції – норму, масштаб, стиль, тип, ідентичність, межу, метод.Item Теоретичне обґрунтування проблеми орбітальних масмедіа(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-21) Фінклер, Юрій; Finkler, Juryj; Чорноморський національний університет імені Петра МогилиСучасні засоби масової комунікації (наприклад, радіо, газети, телебачення чи інтернет-журналістика), та й увесь спектр засобів масової комунікації (наприклад, театр, музика, виставки, кіно, драма, опера, візуальне мистецтво тощо) просувають наратив – інтерпретаційні як журналістом, так і аудиторією контексти реалій, про які йдеться в журналістській подачі. Але із запровадженням цілісних систем ідеологічно об’єднаних масмедіа наратив вже не піддається характеристиці тимчасовості чи розлогості інтерпретацій. Контексти і наративи масмедійного контенту вже більше не маскують під припущення чи гіпотези конкретну ідеологічну, партійну, світоглядну позицію, яка є далекою від розмірковувань про пізнавальність життя, журналістики, роботи журналіста. Колись дуалістичне використання контексту інтерпретаційного середовища перетворилось на позаконструктивістську модель тиску на аудиторію не за допомогою сюжетів, а фундаментальних світоглядних та ідеологічних, а часто – прямих партійних пропозицій. Пропонується розглянути контекст як підґрунтя для взаємодії та різних засобів масової інформації, які не лише об’єднані спільними ідеологічними наративами, але й мають певний центр, навколо якого здійснюється весь контент. Маємо ефект орбітальних масмедіа – в межах їхніх контентних пропозицій відбувається взаємодія авторів і аудиторії з метою розподілу такого контенту, який в рамках інформування про щось чи про когось не стільки покращує взаємодію медіа та аудиторії, скільки слугує елементом жорсткого контентного тиску на аудиторію в межах тих журналістських подач, які транслюються цими групами медіа.Item Використання контекстних графів для підтримки прийняття рішень у сфері працевлаштування(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02 26) Завущак, І. І.; Буров, Є. В.; Zavushchak, I.; Burov, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityВрахування поточного контексту є важливою вимогою для систем, що ґрунтуються на знаннях. У статті розглянуто застосування контекстно-залежної підтримки прийняття рішень у сфері працевлаштування. Дослідження засноване на аналізі бізнеспроцесів у сфері зайнятості, в результаті яких побудовано онтологію. Далі порівнюються моделі подання контексту та обираються моделі на основі онтології та графів для опрацювання контекстних знань. Удосконалено JDL модель із вказанням операцій опрацювання контексту. Для представлення контекстних знань області працевлаштування використано контекстні графи. Запропоновано операцію поглиблення контексту як частину процесу прийняття рішення. Запропоновано модифікований метод аналітичної ієрархії для обґрунтування рішень щодо вибору практик.Item Традиція та контекст в освіті майбутніх архітекторів(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гіль-Масталерчик, Й.; Gil-Mastalerczyk, J.; Політехнічний університет міста Кельце; Kielce University of TechnologyДосліджено питання, які стосуються формування архітектурних об’єктів у міських просторахі у природних просторах, де оточення – контекст – відносини із природою і збудованим середовищем створюють важливий функціональний і просторовий зв’язок.Item Методи опрацювання контексту в інтелектуальних системах(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Завущак, І. І.; Буров, Є. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Для управління процесом набуття знань та ефективного їх використання в інтелектуальних системах використовують контекстозалежні методи. Проаналізовано різні визначення контексту та узагальнено його властивості для системи з агентом, що приймає рішення. Наведено порівняння формальних моделей подання та опрацювання контекстозалежних даних, а також методів логічного виведення та розумування в інтелектуальних системах, що враховують контекст. Проаналізовано використання контексту в системах із ситуаційною обізнаністю. У роботі визначено головні завдання та нерозв’язані задачі контекстозалежного комп’ютингу в інтелектуальних системах.Item Інтелектуальний туристичний сервіс з опрацюванням контексту ситуації(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Буров, Є. В.; Городецька, А. І.Запропоновано підхід до побудови контекстно-залежних сервісів інтелектуальної мережі, оснований на використанні концептуальних моделей, які описують ознаки певних ситуацій. Як приклад реалізації цього підходу розроблено макет сервісу електронного туризму. Paper proposes an approach for creating intellectual context-aware and situation-aware services in intellectual networks. This approach is based on conceptual models, describing possible situations and processed by modeling environment. An example of intellectual service providing information services for tourists is developed.Item Моделювання процесів розподілення контенту в інтернет-журналах(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Висоцька, В. А.; Сороковський, М.Запропоновано модель життєвого циклу комерційного Web-контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації формування, управління та реалізації контенту. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом. Запропоновано методи вирішення цих проблем. The article proposed to model the commercial Web content lifecycle in electronic commerce systems. The model describes the processes of information processing resources in the electronic content commerce systems and automation technology simplifies the formation, management and implementation of content. The paper analyzes the main problems of ecommerce and content management services function. The methods of solving these problems.Item Методи вирішення лексичної багатозначності. Використання WordNet для вирішення проблем багатозначності(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Романюк, А.; Сундутова, І.; Романишин, М.Здійснено аналіз-ознайомлення за найпоширенішими методами та алгоритмами вирішення лексичної багатозначності. Розглянуто можливість їх практичної реалізації. This paper deals with the insight and analysis of the most widespread Word Sense Disambiguation methods and algorithms. The possibility of their practical implementation has been considered.Item Моделювання етапів життєвого циклу комерційного web-контенту(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Висоцька, В. А.; Чирун, Л. Б.; Чирун, Л. В.Запропоновано модель життєвого циклу комерційного Web-контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації формування, управління та реалізації контенту. В роботі проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом. Запропоновано методи вирішення цих проблем. The article proposed to model the commercial Web-content lifecycle in electronic commerce systems. The model describes the processes of information processing resources in the electronic content commerce systems and automation technology simplifies the formation, management and implementation of content. The paper analyzes the main problems of ecommerce and content management services function. The methods of solving these problems.Item Застосування маркетингової інтернет-реклами у виробничо-комерційній діяльності підприємств України(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Буряк, П. Ю.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.Розглянуто сучасні способи розміщення реклами у мережі Інтернет у виробничо-комерційній діяльності підприємств України. Проведено порівняльну характеристику способів здійснення рекламної кампанії в Інтернеті, їхніх переваг та недоліків, проаналізовано обсяги витрат на Інтернет-рекламу в Україні. Запропоновано найефективніші засоби Інтернет-реклами для ефективного просування підприємств України у сфері виробничо-комерційної діяльності на перспективу. The modern methods of placing of advertising are considered in a network the Internet in produce commercial activity of enterprises of Ukraine. Comparative description of methods of realization of publicity campaign is conducted in the, their advantages and failings, the volumes of charges Internet-advertising, are analysed on in Ukraine. The most effective facilities Internet advertising of are offered for effective advancement of enterprises of Ukraine in the field of produce commercial activity on a prospect.