Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Вентильний електропривод на основі регульованого індуктивно-ємнісного перетворювача
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Щур, І. З.; Козій, В. Б.; Голубовський, П. Й.; Shchur, I.; Koziy, V.; Holubovskyy, P.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розроблено систему електроприводу «кероване параметричне джерело струму – вентильний двигун». Джерело струму, створене на основі індуктивно-ємнісного перетворювача, живиться від промислової мережі, а керується за допомогою одного IGBT транзистора. Комутацію обмоток якоря синхронної машини з постійними магнітами забезпечує тиристорний інвертор струму, що керується за сигналами трьох точкових давачів положення ротора. Проведене комп’ютерне симулювання показало високу динаміку розробленої системи керування та задовільну електромагнітну сумісність запропонованої системи електроприводу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Енергоефективне пряме керування моментом у двозонному електроприводі електромобіля на базі синхронної машини з постійними магнітами
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Щур, І. З.; Білецький, Ю. О.; Національний університет «Львівська політехніка»
    Розроблено систему керування електроприводом електромобіля за стратегією прямого керування моментом синхронної машини з постійними магнітами (СМПМ). З метою забезпечення енергетичної ефективності у першій зоні регулювання кутової швидкості завдання на потокозчеплення якоря формується залежно від поточного значення електромагнітного моменту машини. Для регулювання швидкості у другій зоні запропоновано просту методику визначення кутової швидкості переходу в цю зону залежно від поточного значення моменту та величини бортової напруги електромобіля. Проведене комп’ютерне симулювання показало ефективність запропонованого рішення та високу динаміку розробленої системи керування електроприводом електромобіля.
  • Thumbnail Image
    Item
    Cистеми енергоформуючого керування синхронною машиною з постійними магнітами як гамільтоновою системою з керованими портами
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Білецький, Ю. О.
    Розглянуто основні методи синтезу систем керування гамільтоновими системами з керованими портами на основі енергетичних підходів, зокрема пасивне керування, використання енергетичного балансування, формування бажаних демпфування та взаємозв’язків, а також їх поєднання з елементами теорій лінійних та нелінійних систем керування. Наведено приклади застосування таких методів для нелінійного об’єкта – синхронної машини з постійними магнітами. Наведено результати їх комп’ютерного дослідження та детального аналізу. Main energy-based methods for synthesis of control systems of port-controlled Hamiltonian systems were considered, in particular: passivity-based control, energy-balance approach, interconnection and damping assignment and their combination with elements from linear and nonlinear control system theory. There are shown examples of using such methods for nonlinear object – permanent magnet synchronous machine. Result of their computer research and detail analyzes are presented as well.
  • Thumbnail Image
    Item
    Система оптимального керування СМПМ з ослабленням поля при непостійній напрузі живлення
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Мандзюк, М. Ф.; Щур, І. З.
    У роботі наведено алгоритм керування електроприводом на основі синхронної машини з постійними магнітами (СМПМ), який забезпечує максимальну енергетичну ефективність. Робота алгоритму перевірена за допомогою комп’ютерного моделювання в режимі ослаблення поля за різних напруг живлення. The paper presents an algorithm for motor control by electric drive based on synchronous motor with permanent magnets (PMSM), which ensures maximum energy efficiency. The algorithm was tested by computer simulations using field weakening with different supply voltages.
  • Thumbnail Image
    Item
    Енергетичні підходи в керуванні нелінійними системами (на прикладі синхронної машини з постійними магнітами)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Щур, І. З.; Білецький, Ю. О.
    Розглянуто енергетичні підходи до синтезу систем керування, зокрема: пасивне керування, використання демпфування та формування взаємозв’язків, а також особливості використання лагранжіану, гамільтоніану і функції накопичення до опису об’єктів та синтезу систем керування. Показано процедуру синтезу системи керування на основі поєднання різних енергетичних підходів. Синтезовано систему енергоформуючого векторного керування синхронною машиною з постійними магнітами та подано результати її порівняльних досліджень з системою підпорядкованого керування. We present the energy approaches for control system design, in particular: passivitybased control, damping injection and interconnection assignment, features of Lagrangian, Hamiltonian and storage function in system description and controller design. Procedure of control system design based on energy approaches combination is shown. Energy-shaping vector controller of permanent magnet synchronous motor is synthesized and results of it compare researches with system of slave control are presented.