Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення та використання віддаленої лабораторії як відкритого онлайн-ресурсу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Туленков, Артем; Соколянський, Олександр; Пархоменко, Анжеліка; Гладкова, Ольга; Залюбовський, Ярослав; Tulenkov, Artem; Sokolyanskii, Oleksandr; Parkhomenko, Anzhelika; Gladkova, Olga; Zalyubovskiy, Yaroslav; Запорізький національний технічний університет; Zaporizhzhia national technical university
    Розглянуто особливості застосування віддалених лабораторій як відкритого онлайн-ресурсу для інженерної освіти. Представлено досвід розроблення та впровадження в навчальний процес спеціалізованого програмно-апаратного комплексу для практично-орієнтованого навчання вбудованим системам та технологіям “Розумний будинок”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз використання інтерактивних комп’ютерних технологій на лекційних заняттях у Львівській політехніці
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Жежнич, Павло; Морушко, Олександр; Химиця, Наталія; Zhezhnych, Pavlo; Morushko, Oleksandr; Hymytsya, Natalia; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Обґрунтовано переваги та дидактичні можливості використання інтерактивних комплексів на лекційних заняттях у вищій школі. Проаналізовано ефективність застосування інтерактивних проекторів у навчальному процесі Національного університету “Львівська політехніка”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання технологій дистанційного навчання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016-02-23) Герасименко, Інна; Herasymenko, Inna; Черкаський державний технологічний університет; Cherkasy State Technological University
    Розглянуто питання захисту даних у системах підтримки дистанційного навчання, різні засоби захисту, такі як апаратні, програмні, захисні перетворення та організаційний захист. Проаналізовано ключові місця, що потребують захисту, та запропоновано можливі варіанти їх захисту, такі як використання капчі під час реєстрації, захист за ІР-адресою та сервісом захисту від копіювання. Апробацію запропонованих засобів захисту проведено на прикладі електронного навчального курсу “Інформаційні технології аналізу систем”, розгорнутого в системі підтримки прийняття рішень на базі Moodle.