Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
18 results
Search Results
Item Інсталяція як феномен та засіб візуальної комунікації в закладах вищої освіти(Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-01) Галишич, Руслан; Дубова-Страшевська, Маріанна; Мер’є, Ольга; Halyshych, Ruslan; Dubova-Strashevska, M.; Merie, Olha; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті систематизовано фактологічні та аналітичні матеріали про механізми формування знаково-образної структури рекламного повідомлення інсталяції як феномену та засобу візуальної комунікації в закладах вищої освіти. Підтверджено, що інсталяції є показовим прикладом в просторах закладів вищої освіти, зокрема, в університетах. Фрейм університету є культурним субпростором, який взаємодіє з навколишнім світом у багатьох аспектах і покликаний популяризувати освіту, науку та відкритість у міжрегіональних та міждержавних навчально-виробничих відносинах.Item Problems and prospects of training civil servants in contemporary ukrainian realities(Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-01) Podolchak, N.; Tsygylyk, N.; Khim, M.; Lviv Polytechnic National UniversityThe purpose of the article is to identify the main problems in the basic and advanced training of civil servants. Using a retrospective review and taking into account the current situation, develop a strategic plan for further action to improve the system of training of civil servants. Outline priority areas and forms of advanced training of existing staff and basic training of new civil servants to meet the needs of highly qualified and competitive staff. In this article, the authors used the literature review method and analytical method to develop a strategic plan for further action to improve the training of civil servants. Based on these two methods, the priority areas and forms of advanced training of existing staff and basic training of new civil servants were outlined. It is established that the existing system of advanced training and basic training of civil servants still needs to be improved without moving towards the reforms carried out by the National Agency for Civil Service Affairs of Ukraine. The main attention in the basic training should be paid to the practical application of the acquired knowledge. The most effective for fulltime students will be the internship of study in public authorities lasting 1 week of each semester. In this case, the topic of internship should correspond mainly to the three subjects studied, and it should take place at the end of the semester as a result before the exam or test. The results of the internship must be evaluated at least 20% of the total grade for the subject. Part-time students are invited to take an internship before the session. Civil service advanced training is encouraged to take place annually in order to be competitive in times of rapid change. Thus the direction of advanced training is recommended to choose independently and to coordinate with the direct head. The number of hours per year must be at least 7 ECTS credits (210 hours), as 1 ECTS credit is insufficient for the effective acquisition of new knowledge. The results of this research can be implemented in the educational process to meet the needs of highly qualified and competitive staff, namely civil servants of the new generation. Also, the findings may be of interest to the leadership of the National Agency for Civil Service Affairs of Ukraine for further effective civil service reform in Ukraine. This article highlights the main problems of today, developed a strategic plan for further improvement of the existing system of training and retraining of civil servants. This will help to take effective steps towards the existing problems and move in the right direction of further reforms, and thus speed up progress towards the EU.Item Formation of ic-competence of the future master of public administration(Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-01) Protska, S.; National Pedagogical Dragomanov UniversityThe article is substantiated the practical aspects of the formation of IC-competence of the future master of public administration (for students of the second (master's) level of higher education of the educationalprofessional program 281 Public administration and administration. State educational policy) in terms of informatization of higher education; the role of Google services (for example, Google Classroom, Google Docs & SpreadSheets, Google Forms, Google Calendar) in the formation of IC-competence of the future master of public administration is revealed; their characteristics are outlined: 1) saving money on the purchase of software; 2) reducing the need for specialized classrooms, as in any classroom you can organize a modern educational process using laptops and wireless network; 3) the ability to perform many activities, monitor and evaluate student achievement online; 4) openness of the educational environment for those who teaches (teacher) and those who studied (student); examples of pedagogical using of elements of Google services for the formation of IС-competence of the future master of public administration in higher education institutions in the process of studying the discipline (educational component) “Management of the IT-structure of the educational institution”.Item Фінансові відносини у сфері вищої освіти, основані на осібній та взаємній відповідальності суб’єктів(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Загірняк, Д. М.; Кратт, О. А.; Загірняк, М. В.; Zagirniak, D.; Kratt, O.; Zagirnyak, M.; Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського; Kremenchuk Mykhailo Ostrohradskyi National UniversityВизначено інструментарій реалізації бюджетної політики держави за допомогою типізації фінансових відносин суб’єктів сфери вищої освіти. Солідарно-субсидіарний тип фінансових відносин визначає роль держави і як регулятора, і як замовника освітніх послуг. Як регулятор держава орієнтує поведінку споживачів на потреби ринку праці, а діяльність ЗВО − на фінансову автономію. Як замовник держава відповідає за фінансування ВО у вигляді держзамовлення. Солідарно-субсидіарний тип відносин держзамовника із постачальниками і споживачами освітніх послуг за допомогою інструментів, що дають змогу одночасно уникнути беззбитковості освітньої діяльності за спеціальністю і задовольнити потреби регіонального ринку праці, реалізує бюджетну політику держави у сфері вищої освіти, спрямовану на культивування індивідуальної та взаємної відповідальності суб’єктів.Item Використання можливостей персонального навчального середовища у навчанні студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Химиця, Наталія; Морушко, Олександр; Khymytsia, Nataliia; Morushko, Oleksandr; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто проблему індивідуалізації навчання студентів на базі персонального навчального середовища (PLE). Вивчено можливості оптимізації навчального процесу з використанням індивідуалізації підготовки майбутніх спеціалістів. Розглянуто перспективи розвитку PLE, переваги та недоліки його впровадження.Item Співпраця закладу вищої освіти із бізнесом: принципові засади організування(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Дідик, А. М.; Погорелов, Ю. С.; Didyk, A.; Pogorelov, Y.; Рахункова палата України; Accounting Chamber of UkraineРозглянуто напрями та форми співпраці закладу вищої освіти із бізнесом. Узагальнено наявні бар’єри співпраці бізнесу та закладів вищої освіти. Сформовано теоретичний базис, який описує співпрацю закладів вищої освіти та бізнесу. До такого базису належить модель Г. Іцковіца, ланцюжок цінності за М. Портером та теорія стратегічних альянсів. Визначено інтереси закладу вищої освіти та бізнесу у їхній співпраці. Встановлено ресурси кожного з учасників такої співпраці. На основі задово- лення інтересів кожного з учасників співпраці із використанням ресурсу іншого учасника побудовано принципові засади організування співпраці закладу вищої освіти із бізнесом, до яких належить п’ять аспектів такої співпраці (комунікативний, змістовий, організаційний, контрольний, рефлексивний). Розкрито зміст кожного з аспектів, показано приклади та наслідки його відсутності.Item Model of development and state regulation of activity of higher educational institution (HEI): using experience in management of leading hei of East Asia(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-28) Kuzmin, O.; Yastrubskyy, M.; Tsegelyk, H.; Lviv Polytechnic National University; Ivan Franko National University of LvivThe article studies the positive experience of leading universities in East Asia. The article analyzed the management of the National University of Singapore, which belongs to the strongest higher education in several areas. The University is known as a leading research center in the world, experienced educational institution, which attracts the best students fromaround the world. Emphasized the high quality of educational services of the University, provided a number of effective factors combine to guarantee obtaining a student in-depth knowledge of the chosen professional direction. It is noted that in Singapore the world built on a British school and these factors that ensure success in education. Attention is focused on a favorable external environment, allowing you to open up internal reserves. The University operates as part of scientific and industrial park, allowing efficient use of funds and to coordinate efforts for the production of high technology products. It is noted that in law the companies participating in the research and development of industrial parks, offered benefits. As a result of the review of the experience of leading universities of East Asia highlighted a number of common features which combine to provide a successful business. The model of building an effective system of higher education in Ukraine is proposedItem Актуальні проблеми формування термінологічної компетенції студентів вищих технічних закладів(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2004-02-18) Дубічинський, В.; Васенко, Л.; Кримець, О.; Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”У статті розглянуто суттєві ознаки наукової картини світу, проаналізовано складники процесу вербалізації нових понять наукового та технічного знання й запропоновано введення у навчальний процес вищої школи нової навчальної дисципліни термінологічного спрямування.Item Розвиток молодіжного лідерства в структурі інноваційних стратегій розвитку закладів вищої освіти(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Бублик, М. І.; Копач, Т. М.; Національний університет “Львівська політехніка”; Львівська дирекція ТДВ “Страхова компанія “Гардіан”Досліджено розвиток молодіжного лідерства з точки зору викликів громадянського суспільства. Проаналізовано стан та перспективи розвитку молодіжного лідерства, готовність громадянського суспільства сприяти його розвитку на яскравих прикладах із життя обдарованої молоді Навчально-наукового інституту економіки і менеджменту, що є структурним підрозділом Національного університету “Львівська політехніка”. Запропоновано включити розвиток молодіжного лідерства до складу інноваційних стратегій розвитку закладів вищої освіти.Item Ринок інформаційних технологій в Україні та світі(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Карп’як, А. О.; Національний університет “Львівська політехніка”Досліджено стан ринку ІТ технологій в Україні, його структуру та стан розвитку його структурних елементів. Проведено аналіз підходів у формалізації структури ІТ ринку. Проведено аналізування якості і обсягу таких структурних елементів ринку, як товарна пропозиція, попит та ринкові ціни. Обґрунтовано причини низького попиту на внутрішньому національному та недостатнього попиту на світовому ринку на продукт українського ІТ ринку. Обґрунтовано процес визначення ефективності маркетингової діяльності, виявлено основні чинники, які впливають на її рівень.