Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Електронна комерція як елемент системи світового господарства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Балик, У. О.; Колісник, М. В.
    Описано історичні підходи та наслідки впровадження системи електронної комерції у світове господарство. Наведено новітні форми взаємодії між учасниками ринку товарів і послуг, які стали доступними у зв’язку із здійсненням електронної торгівлі. Визначено фактори, що стимулюють подальший розвиток цього економічного явища. Обґрунтовано доцільність застосування системи електронної комерції у сучасних бізнес-проектах. The historical is described approaches and consequences of introduction of the system of E-commerce in a world economy. The newest forms of co-operation between the participants of market of commodities and services which became accessible with realization of E-trade are presented. Certainly factors which stimulate subsequent development of this economic phenomenon. Grounded expedience of application of the system of E-commerce in modern business – projects.
  • Thumbnail Image
    Item
    Удосконалення системи дистрибуції інтернет-магазину – дослідження випадку послуги пачкомату
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мороз, М.
    Проаналізовано діючі бізнес-моделі інтернет-торгівлі, можливості застосування опосередкованих рішень для подолання проблеми “останньої милі” шляхом застосування інноваційних логістичних послуг. Обгрунтовано комерційну привабливість застосування послуги “Paczkomaty 24/7” для підвищення рівня задоволення клієнтів інтернет-магазинів. The analysis of operating business models of e-trade are conducted in the article. The analysis of possibilities of application of the mediated decisions for overcoming of “last mile” problem by application of innovative logistic services is made. The commercial attractiveness of application of “Paczkomaty 24/7” in favour of the increase of satisfaction level of e-shop clients are grounded.