Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль соціальної мережі Instagram у популяризації журналістського контенту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-02-22) Семен, Наталія; Semen, Natalia; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Соціальна мережа Instagram вже давно вийшла за межі розважальної платформи, на якій можна ділитися лише світлинами і короткими підписами до них. Тепер це повноцінний ресурс для популяризації власного контенту і поширення його на інших соціальних платформах, зокрема у Facebook. Починаючи зі свого заснування у 2010 році і дотепер ця соціальна мережа регулярно оптимізує свої функції, чим спрощує роботу для користувачів. Сьогодні кожне популярне вітчизняне медіа, а також багато впливових осіб держави є зареєстрованими на вебресурсі Instagram, і активно налагоджують роботу тут. Це різнобічна соціальна мережа, оскільки тут можна ділитися власним контентом, популяризувати себе, шукати інформаційні приводи та черпати актуальну й свіжу інформацію безпосередньо від першоджерел. Платформа Instagram має низку особливостей, функцій та трендів, використовуючи які, можна оптимізувати свою роботу та ефективно популяризувати журналістський контент і власну діяльність. Наслідуючи діяльність своїх закордонних колег, вітчизняні медійники також активізували свою роботу в мережі Instagram. В Україні вже сформувалась ціла плеяда засобів масової інформації, які не менш цікаво та інформативно працюють на цій платформі. Кожен з них має свій неповторний стиль подачі контенту, чим привертає увагу багатьох підписників до справді цікавих та злободенних тем для суспільства. Також частими є випадки, коли пост чи сторіс відомої людини в цій соцмережі є приводом для написання журналістського матеріалу, а іноді навіть для розслідування і покарання винних. Саме тому вітчизняні медіа, усвідомивши всю масштабність впливу ресурсу Instagram на аудиторію, активно налагоджують свою роботу тут.
  • Thumbnail Image
    Item
    Instagram as a platform for forming the image of the country (on the example of the account of the Office of the president of Ukraine and of the president of Ukraine Volodymyr Zelensky personal profile)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-21) Семен, Наталія; Semen, Natalia; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Соціальна мережа Instagram сьогодні є однією з найпопулярніших в Україні. Зокрема, це найдинамічніший вебресурс, адже його розробники регулярно оптимізують всі його функції. Якщо колись його використовували лише як платформу для поширення фотографій та невеликих описів до них, то сьогодні це ресурс, який також відіграє важливу роль в створенні та поширенні інформаційних приводів та повідомлень. Ця соціальна мережа завоювала прихильність численної аудиторії, зокрема серед молоді. Саме тому вона також впливає на формування громадської думки та іміджу країни та її владних структур. Instagram є особливо цінним ресурсом в роботі журналіста, оскільки сьогодні він відіграє роль першоджерела. Через те, що в цій соціальній мережі можна знайти найновішу та найцікавішу інформацію, а також інформаційні приводи безпосередньо від самих учасників. У статті досліджені особливості та способи подачі контенту в акаунті Офісу Президента України та в особистому профілі Володимира Зеленського в соціальній мережі Instagram, а також вмотивованість дописів. Проаналізовані основні “меседжі”, коті намагаються створити і поширити на цих сторінках для формування позитивного іміджу державної влади. Виокремлені основні недоліки, а також позитивні тенденції аналізованих в роботі Інста-сторінок, що впливають на імідж України на міжнародній арені. Проведено порівняльний аналіз акаунту державної установи (Офіс Президента України) та особистої сторінки В. Зеленського, який раніше не мав жодного стосунку до політичного життя країни. Сучасна наука потребує досліджень в сфері ведення акаунтів в Інстаграм. Через те, щоб ефективно працювати в такому ресурсі, потрібно оптимізувати всі знання та навички. А дотримання всіх вимог та наслідування трендів Інстаграму допоможе сформувати позитивний імідж нашої країни у світі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль соціальних мереж у сучасній журналістиці
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02 26) Кіца, Мар’яна; Kitsa, Mariana; Національний університету «Львівська політехніка»
    Соціальні мережі – явище доволі нове в українському медіа просторі. Спочатку їх використовували здебільшого для пошуку та спілкування з друзями, обміну фотографіями та розважальним контентом. Нині соціальні мережі стали не лише майданчиком для спілкування з друзями і знайомими, але й потужним і невичерпним джерелом інформації. Тому кожен пост у новинній стрічці часто слугує добрим інформприводом, який переростає у важливу суспільно-політичну або ж просто побутову тему. Як свідчать результати нашого дослідження, сучасні українські журналісти широко використовують соціальні мережі для комунікації як з посадовими особами, так і з реципієнтами, проте на платформах популярних соціальних медій існують і такі можливості, які залишились поза увагою журналістів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Кодифікація рахунків бухгалтерського обліку ревізійним союзом українських кооператив
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Швець, В. Є.; Shvets, V. E.; Львівський національний університет ім. І. Франка; Lviv Ivan Franko National University
    Уперше введено в науковий обіг кодифікований План рахунків, розроблений Ревізійним союзом українських кооператив на початку 40-х років ХХ ст. Проведено порівняльний аналіз структури плану рахунків РСУК з нині чинним в Україні. Розкрито зміст окремих класів рахунків та їхніх відмінностей у контексті сьогодення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості обліку реалізації товарів із наданням знижок
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Князь, С. В.; Залуцький, В. П.; Яворська, Н. П.; Kniaz, S. V.; Zalutskyi, V. P.; Yavorska, N. P.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National University
    У статті досліджено сутність поняття «знижка». Виділено мету та завдання надання знижок у процесі реалізації товарів, охарактеризовано їхні найпоширеніші різновиди. Дослідження дало змогу виокремити характерні особливості відображення у вітчизняній системі обліку торговельних підприємств надання знижок під час реалізації товарів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Передача активов, обязательств и собственного капитала при реорганизации путем выделения: проблемные вопросы и пути их решения
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Коротаев, С. Л.
    Исследуются теоретические, методологические и практические аспекты реорганизации предприятий путем выделения, в частности, организационные и учетные аспекты передачи выделенному предприятию активов, обязательств и собственного капитала реорганизуемого предприятия. Особое внимание уделяется вопросам правопреемства по операциям, осуществляемым реорганизуемым предприятием с даты составления разделительного баланса до даты регистрации выделенного предприятия. Solved problems and importance with objective valuation of assets, obligations and equity in the reorganization of economic subjects for the purposes of accounting and financial reporting. Conceptual basis and standardization of accounting procedures at the confluence of economic subjects. The results of the critical analysis of recording individual balance sheet items – outstanding accounts receivable, advances to non-receipt of, and content adjustments other balance sheet items. The subject of research are theoretical, methodological and practical aspects of a company reorganization by separation, in particular. organizational and accounting aspects of transfer of the assets, liabilities and own capital of the reorganized company to the separated company. Formulated individual approaches to the development of accounting methods display outstanding assets and obligations. Argued that equitable sharing of rights and obligations between the parties to the reorganization might use the simpler approach in which the property will be divided between the parties, taking into account the value of the net assets attributable to each of the parties on the basis of the total value of the net assets of the reorganized company and interests of the participants of the reorganization.The emphasis is on succession issues for operations performed by the reorganized company from the date of dividing balance sheet composition to the date of the separated company registration.
  • Thumbnail Image
    Item
    Комп’ютерно-лінгвістичні методи перевірки достовірності персональних даних користувачів веб-спільнот
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Пелещишин, А. М.; Федушко, С. С.
    This article considers current problem of investigation and development of authentication of the given Web-forum member’s personal data. Methods of gender and age differences of Web-forum member’s messages are investigated.Розглянута актуальна проблема дослідження та розроблення методів перевірки достовірності наданих особистих даних користувачів веб-форуму. Досліджено методи гендерних та вікових відмінностей мови написання повідомлень користувачів веб-форуму.