Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми та переваги впровадження категорійного управління на вітчизняних підприємствах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Моторнюк, У. І.; Стельмах, І. В.; Motorniuk, U. I.; Stelmakh, I. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Категорійне управління починаючи ще із 2000-х років набуває неабиякої популярності в світі. На вітчизняному ринку ажіотаж щодо категорійного менеджменту розпочався лише з 2015 р. Його переваги очевидні, порівняно з традиційною моделлю управління, проте категорійний менеджмент не є універсальним вирішенням усіх проблем. Дані свідчать, що позитивного ефекту від упровадження категорійного управління не спостерігалося лише на 6% підприємств, у решти компаній категорійний менеджмент зумовив: зростання оборотів, маржі, середньостатистичного чека, обігу запасів, збільшення кількості клієнтів та загального прибутку. Все це свідчить про те, що проблемам упровадження категорійного управління на вітчизняних підприємствах потрібно протидіяти та вирішувати їх, адже це допоможе підвищити рівень конкурентоспроможності підприємств.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Бочко, О. Ю.; Якимишин, Лілія Ярославівна; Національний університет “Львівська політехніка”; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
    Здійснено порівняльну характеристику соціальних та традиційних медіа. Обґрунтовано рівень використання соціальних мереж в межах яких здійснюється процес “купівля-продаж”. Виявлено, що найбільшу питому вагу соціальних мереж в Україні посідають “Facebook” та “Твіттер”, що становить більше ніж 80% всіх соціальних мереж, якими користуються клієнти в процесі “купівля-продаж”. Здійснено дослідження динаміки зміни запитів для “Facebook”, “Твіттер”, “Instagram”, вказано на переваги використання соціальних мереж для просування товарів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Електронна комерція як елемент системи світового господарства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Балик, У. О.; Колісник, М. В.
    Описано історичні підходи та наслідки впровадження системи електронної комерції у світове господарство. Наведено новітні форми взаємодії між учасниками ринку товарів і послуг, які стали доступними у зв’язку із здійсненням електронної торгівлі. Визначено фактори, що стимулюють подальший розвиток цього економічного явища. Обґрунтовано доцільність застосування системи електронної комерції у сучасних бізнес-проектах. The historical is described approaches and consequences of introduction of the system of E-commerce in a world economy. The newest forms of co-operation between the participants of market of commodities and services which became accessible with realization of E-trade are presented. Certainly factors which stimulate subsequent development of this economic phenomenon. Grounded expedience of application of the system of E-commerce in modern business – projects.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування сучасних систем дистрибуції товарів: проблеми теорії і практики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Лозинський, В. Т.; Міщук, І. П.
    Розглянуто суть термінів “дистрибуція” та “система дистрибуції”. Проаналізовано структуру систем дистрибуції товарів в умовах сучасних економічних реалій та вимоги до основних елементів таких економічних систем. На основі аналізу практики роботи дистриб’юторських компаній визначено основні проблеми функціонування систем дистрибуції готової продукції в умовах кризи. Окреслено напрями розвитку та підвищення ефективності систем дистрибуції товарів в Україні. Are considered essence of definitions “distribution” and “sistem of distribution”. Analysed structure of the systems of distribution of commodities in the conditions of modern economic terms and requirement to the basic elements of such economic systems. On the basis of conducted analysis of practice of work of distributors’ companies basic problems of functioning the systems of distribution of prepared product in the conditions of crisis are definite. Directions of development and rise of efficiency of the systems of distribution of commodities in Ukraine are offered.