Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Customer satisfaction and retailer image as drivers of customer loyalty: evidences from polish supermarkets
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Бєсок, Г.; Biesok, Grzegorz; Університет Бельско-Бяла; University of Bielsko-Biala
    Наведено результати досліджень лояльності клієнтів на ринку роздрібної торгівлі. Вивчається ступінь впливу задоволеності споживачів та іміджу підприємств роздрібної торгівлі на лояльність клієнтів. Використано первинні дані опитування, багатоелементні шкали та моделювання структурних рівнянь (SEM). Концептуальна модель, що використовується у дослідженні, поєднує 3 приховані змінні: імідж продавця, задоволеність клієнтів та лояльність клієнтів. Прихованим змінним відповідає набір проявлених змінних, що були отримані під час опитування. Опитували клієнтів супермаркетів на півдні Польщі. Анкети були поширені за допомогою методу снігової кулі. Загалом у вибірку входили 328 респонденти. Моделювання структурного рівняння підтвердило всі взаємозв’язки в моделі із високим рівнем значущості (p <= 0,001). Отже, модель є прийнятною. Дослідження показало, що імідж підприємств роздрібної торгівлі та задоволеність споживачів значно впливають на лояльність клієнтів. Важливим висновком є те, що задоволеність клієнтів має вдвічі більший вплив на лояльність, ніж імідж продавця. Отже, роздрібні торгівці повинні зосередити увагу на підвищенні задоволеності клієнтів, оскільки це головний чинник їх лояльності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення цінності для клієнта
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Стець, О. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Обґрунтовано основні цінності, які підприємство може запропонувати для клієнта: новизну, виробництво, виготовлення під замовлення, “робити свою роботу”, дизайн, бренд (статус), ціну, зменшення витрат, зниження ризиків, доступність, зручність (засто- сування), креативність, індивідуальність. Детально розкрито їхню суть. Досліджено ієрархію цінності молокопродукції для споживача. Виявлено, що цінність для клієнта є суб’єктивним, оцінним показником, залежить від порівняльної важливості потреби, для задоволенню якої слугує продукт, від ступеня задоволення духовної потреби продуктом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Evaluation of customer service in the supply chain of food products
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Yakymyshyn, L. Y.; Chtej, N. І.
    The paper presents the issues related to the evolution of customer satisfaction in a supply chain pasta. On the example of supply chain pasta explored the issue of improving customer service. Conducted customer surveys allowed us to analyze the problem of customer satisfaction. Наведено рішення, пов'язані з еволюцією задоволення клієнтів у ланцюзі поставок макаронних виробів. На прикладі ланцюга поставок макаронних виробів досліджено питання щодо підвищення рівня обслуговування клієнтів. Проведене опитування клієнтів дало змогу провести аналіз проблеми задоволення клієнта.