Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Принципи створення електронних підручників для вищих навчальних закладів на прикладі електронного підручника “Економіка підприємства”
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Анохін, В. М.; Афанасьєв, М. В.; Плоха, О. Б.
    Наведено базові принципи побудови сучасного електронного підручника для вищої школи та вимоги до нього. Продемонстровано приклади їх втілення в електронному підручнику “Економіка підприємства” авторів М. В. Афанасьєва та О. Б. Плохої, який створений за методикою, що її розробив В. М. Анохін. Для розроблення електронного підручника було використано дослідження за цим питанням В. М. Анохіна, М. В. Афанасьєва, О. Б. Плохої, Я. В. Ромашової. There are the basic principles to construct a modern electronic textbook for high school and requirements for it in the work. Examples of their implementation are demonstrated in the electronic textbook “Economy of enterprise” of N. V. Afanasyev and O. B. Plokha, that was created according to the methodology of V. M. Anokhin. Electronic textbook should combine an interactive and a multimedia electronic publication in it, be available to users from different aspects, has properties of adaptability and to meet the general requirements of the textbooks.
  • Thumbnail Image
    Item
    Системи дистанційного навчання:огляд,аналіз,вибір
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Демида, Б.; Сагайдак, С.; Копил, І.
    Розглянуто основні дидактичні принципи дистанційної та традиційної форм навчання. За цими принципами виведено основні функціональні модулі сучасних систем управління дистанційним навчанням. Відповідно до сформульованих модулів здійснено огляд та порівняння щодо наявності та реалізації модулів у системах дистанційного навчання Moodle, Claronline, ATutor, SharePointLMS, Live@EDU, eFront. The work considers basic didactic principles of distance and traditional learning. On the basis of these principles the main functional units of the distance learning management systems were developed. According to the stated units it was carried out the overview and comparison concerning presence and implementation of the units in distance learning management systems Moodle, Claronline, ATutor, SharePointLMS, Live@EDU, eFront.