Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
4 results
Search Results
Item Цифровий та інтернет-маркетинг: співвідношення понять(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2022-03-01) Шпак, Н. О.; Грабович, І. В.; Срока, В.; Shpak, N.; Hrabovych, I.; Sroka, W.; Національний університет “Львівська політехніка”; Університет WSB; Йоганнесбурзький університет; Lviv Polytechnic National University; WSB University; University of JohannesburgСьогодні цифровий та інтернет-маркетинг – галузі маркетингу, які найшвидше зростають. Цифрові технології трансформують організаційні та управлінські процеси, формують нові виклики та можливості для маркетологів та спонукають йти в ногу із новими тенденціями, зумовленими глобальною діджиталізацією. У статті вивчено еволюцію цифрового маркетингу через дослідження підходів до трактування категорійно-понятійного апарату; систематизовано відмінні характеристики традиційного маркетингу, інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу. Автори підтвердили гіпотезу, що цифровий маркетинг є вищою формою еволюції інтернет-маркетингу та традиційного (класичного) маркетингу. Враховуючи різні підходи до організації маркетингової діяльності, автори систематизували основні відмінності між традиційним, цифровим та інтернет-маркетингом.Item Дослідження галузі металопластикових вікон України та напрями активізації їх виробниками інтернет-технологій(Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Косар, Н. С.; Яричевська, Я. І.; Kosar, N. S.; Yarychevska, Ya. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ роботі подано результати дослідження вітчизняного ринку металопластикових віконних конструкцій, його ключових характеристик, проведено аналіз галузі металопластикових віконних конструкцій за моделлю М. Портера. Проаналізовано діяльність найбільш відомих вітчизняних і закордонних підприємств-виробників та продавців металопластикових вікон в мережі Інтернет та у соціальних мережах, а також розроблено рекомендації щодо збільшення пізнаваності виробників металопластикових віконних конструкцій у мережі Інтернет, зростання рівня лояльності клієнтів до них, отримання конкурентних переваг за рахунок ведення сторінок в Інтернеті та у соціальних мережах.Item Інтелектуалізація інтернет-середовища та новий інструментарій для дослідження споживчого попиту(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Корольков, В. В.; Литвин, К. В.; Запорізький національний технічний університетПроводиться аналіз етапів розвитку Інтернет середовища. Доводиться що акцент розвитку зміщується в бік накопичення знань та трансформації протоколів прикладного рівня шляхом інтелектуалізації і створення нового інструментарію для дослідження Інтернет транзакцій. Проводиться аналіз традиційних методів вивчення попиту. Визначаються умови підвищення адекватності визначення споживчого попиту шляхом використання нових можливостей аналізу транзакцій споживачів в Інтернет середовищі. Розглядаються нові можливості використання пошукових дій за допомогою апарата гугл-аналітик.Item Маркетплейс як дієвий інструмент цифрового маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Просович, О. П.; Боцман, Ю. С.; Prosovych, O.; Botsman, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityДосліджено актуальність використання сучасних інструментів цифрового маркетингу, а саме: маркетплейсу. Дано характеристику поняттю “маркетплейс”, виділено його типи, основні особливості і переваги застосування. Висвітлення його основних переваг, недоліків та особливостей застосування для розвитку електронного бізнесу. Для цього доцільно оцінити сучасний стан розвитку інтернет-платформ на вітчизняному ринку та визначити їх можливості у перспективі. Маркетплейс є типом веб-платформи електронної комерції, яка допомагає продавцям та потенційним покупцям знаходити один одного в Інтернеті, а потім взаємодіяти. Така модель однаково актуальна і для продавців товарів, і для тих, хто пропонує послуги. Наведено класифікацію лідерів цифрового маркетингу на вітчизняному ринку за чотирма категоріями: інтернетмагазини, прайс-агрегатори, маркетплейси і класифайди. Маркетплейс створюється для великої кількості постачальників і споживачів. Учасники можуть взаємодіяти на рівних (коли обидві сторони – приватні особи або представники бізнесу). Оцінено сучасний стан та перспективи розвитку маркетплейсу та його лідерів в Україні. Маркетплейс – двостороння торгова площадка, що в рази ускладнює аналітику, тому потрібно розуміти, які показники вважати для сегмента продавців, а які для користувачів, крім того, постійно врівноважувати між собою попит і пропозицію.