Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційні технології в управлінні закладами освіти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Отамась, Інна; Otamas, Inna; ДВНЗ “Університет менеджменту освіти” Національної академії педагогічних наук; SHEI “University of Educational Management”
    Розглянуто інформаційні технології в управлінні закладами освіти. Проаналізо- вано наявні електронні ресурси в межах виконання Національної програми інформатизації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформатизація освітнього процесу вищих навчальних закладів (закладів післядипломної освіти)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Отамась, Інна; Otamas, Inna; ДВНЗ “Університет менеджменту освіти”, Київ; SHEI University of educational management, Kyiv
    У статті розглянуто законодавчу базу інформатизації вищих навчальних закладів України. Проаналізовано наявні електронні ресурси ВНЗ (закладів післядипломної освіти) в межах виконання Національної програми інформатизації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення когнітивного навантаження студентів під час навчання із застосуванням електронних ресурсів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Деркач, Тетяна
    Статья посвящена проблеме прогнозирования и предотвращения излишнего повышения когнитивной нагрузки при обучении студентов химии с применением электронных ресурсов. Разработано и апробировано специальное программное обеспечение для определения суммарной когнитивной нагрузки методом вторичной задачи. Установлены факторы, которые следует учитывать при компоновке учебных материалов, представленных в различной форме. The article considers the problem of prediction and prevention of excessive increase of cognitive load of students in the course of chemistry teaching with the use of electronic resources. It develops and testes special software to determine the total cognitive load by means of the method of derivative task. The author identifies factors to be taken into account arranging teaching materials presented in different forms.