Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Thumbnail Image
    Item
    Просторовий підхід в управлінні розвитком підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Гребешкова, О. М.; “КНЕУ імені Вадима Гетьмана”
    Запропоновано та обґрунтовано доцільність розроблення просторового підходу до управління розвитком підприємства як складної, відкритої, поліфункціональної системи. Задля розкриття сутності просторового підходу автором статті виділено чотири типи простору розвитку підприємства (інформаційний, конкурентний, реляційний, стратегічний), розкрито сутність, запропоновано визначення та наведено їхню порівняльну характеристику.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання інформаційних технологій як предмет адміністративно-правового регулювання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Єсімов, С. С.
    Розглянуто використання інформаційних технологій як предмет адміністративно-правового регулювання. Аналізуються особливості інформаційного простору та нормативно-правового регулювання використання інформаційних технологій у діяльності державних органів і органів місцевого самоврядування, завдання адміністративно- правового регулювання щодо інформації, інформаційно-інфраструктурних відносин. Рассмотрено использование информационных технологий как предмет административно-правового регулирования. Анализируются особенности информа- ционного пространства и нормативно-правового регулирования использования информационных технологий в деятельности государственных органов и органов местного самоуправления, задачи административно-правового регулирования по информации, информационно-инфраструктурных отношений. In the article the use of information technology as a subject of administrative and legal regulation. Specific features information space and legal regulation of the use of information technology in government bodies and local authorities, the problem of administrative and legal regulation of media, information and infrastructure relations.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційний простір у контексті інформаційного права
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Єсімов, С. С.
    Розглядається інформаційний простір у контексті інформаційного права. Аналізуються нормативно-правові акти, що регулюють правові відносини у сфері інформаційних технологій, інформаційних систем, інформаційно-телекомунікаційних систем і мереж, інформації, персональних даних, електронних документів, електронного підпису, електронного уряду, інформаційної безпеки, захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах. Рассматривается информационное пространство в контексте информационного права. Анализируются нормативно-правовые акты, регулирующие правовые отношения в сфере информационных технологий, информационных систем, информационно-телекоммуникационных систем и сетей, информации, персональных данных, електронных документов, электронной подписи, электронного правительства, информационной безопасности, защиты информации в информационно-телекоммуникационных системах. In the article the information space in the context of information law. Analyzed legal acts regulating legal relations in the field of information technology, information systems, information and telecommunication systems and networks, information, personal data, electronic documents, electronic signature, e-government, information security, protection of information in telecommunication systems.
  • Thumbnail Image
    Item
    Правові аспекти процесу інтеграції національних засобів масової інформації в інформаційний простір Європейського Союзу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Єсімов, С. С.
    Порушуються питання удосконалення нормативно-правового забезпечення процесу інтеграції національних засобів масової інформації в інформаційний простір Європейського Союзу. Розглянуто особливості компетенції Європейського Союзу у сферах аудіовізуальної політики, медіаполітики та телекомунікаційної політики; розвиток європейського законодавства в інформаційній сфері залежно від удосконалення інформаційно-комунікаційних технологій і медіаринку. Затрагиваются вопросы совершенствования нормативно-правового обеспечения процесса интеграции национальных средств масової інформації в информационное пространство Европейского Союза. Рассмотрены особенности компетенции Европейского Союза в сферах аудиовизуальной политики, медиаполитики и телекоммуникационной политики; развитие европейского законодательства в информационной среде в зависимости от совершенствования информационно-коммуникационных технологий и медиарынка. The article raises questions of improvement of legal support to the process of integration of ethnic media in the information space of the European Union. The features of the competence of the European Union in the fields of audiovisual policy, media policy and telecommunications policy, the development of European legislation in the information depending on the improvement of information and communication technologies and media market.
  • Thumbnail Image
    Item
    Технічні аспекти опрацювання комп'ютером природомовної інформації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Кульчицький, І. М.
    Розглянуто технічні проблеми опрацювання комп’ютером природномовної інформації, які спричинені наявністю багатьох стандартів кодування символів та недотриманням користувачами орфографічних та пунктуаційних правил. Обґрунтовано необхідність попереднього технічного опрацювання таких текстів перед їхнім використанням як у наукових дослідженнях, так і у різних інформаційних системах. The article deals with technical problems of natural language information processing by computer caused by the presence of multiple character encoding standards and noncompliance by users with spelling and punctuation rules. The necessity of previous technical processing of such texts before their use in scientific researches as well as in various information systems has been grounded.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості розвитку ринку інформації та індустрії інформаційних технологій в умовах єдиного інформаційного простору
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Гафіяк, А.
    Проаналізовано і досліджено проблеми розвитку ринку інформації та індустрії інформаційних і телекомунікаційних технологій в умовах єдиного інформаційного простору. Охарактеризовано склад та види інформаційних підприємств, що представлені на світовому інформаційному ринку. Проаналізовано постачальників інформаційних продуктів і послуг широкого профілю і певного виду інформації та суб’єктів українського інформаційного ринку. Досліджено проблеми функціонування ринку комп’ютерної техніки. This article analyzes and development the problems of the information market and industry information and telecommunications technologies into a single information space.Structura and types of enterprise information presented in the global information market. Analyzed suppliers of information products and services to a wide profile and a certain type of information and the subjects of the Ukrainian media market, problemy functioning computer market in Ukraine.
  • Thumbnail Image
    Item
    Засади формування інформаційного простору структурних бізнес-оболонок
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Новаківський, І. І.
    Проаналізовано розвиток корпоративних організаційних структур в інформаційну епоху. За умов глобалізації, швидких технологічних змін та диверсифікації ринкових зв’язків відбувається якісне перетворення традиційної корпоративної організаційної моделі, яка ґрунтується на вертикальній інтеграції та ієрархічному управлінні. Створюючи розгалужену мережу зв’язків, великі корпорації прагнуть посилювати свій вплив і контроль над малим і середнім бізнесом, не знижуючи його ефективності. Адже саме малий і середній бізнес є життєздатнішим, насамперед у сферах впровадження гнучкої спеціалізації та інновацій. Перетворення відбуваються за допомогою формування гетерархічних глобалізованих мереж зв’язків між великими корпоративними структурами, їх дочірніми підприємствами, філіями, середнім та малим бізнесом. Такі нові форми структурних бізнес-оболонок охоплює сукупність господарюючих суб’єктів з різним рівнем підпорядкованості, а також системи взаємозв’язків цих суб’єктів між собою і з корпоративним центром. Партнерство в мережі являє собою усвідомлену мету, в межах якої учасники повинні узгодити і прийняти рівень відкритості, взаємозалежності і пропорційної інтенсивності участі.В основу кожної структурної бізнес-оболонки покладено формування інформаційного простору, спрямованого на забезпечення збалансованості взаємодії учасників мережі. Така взаємодія учасників структурної бізнес-оболонки підпорядковується чітким правилам, якими передбачено дорадче втручання віртуального координатора розгорнутого корпоративного інформаційного простору. Міра балансування визначається розвиненістю інформаційного простору для урівноваження полярних інтересів учасників у площинах капіталу, трудових ресурсів і ринку. Матеріальною базою інформаційного простору є корпоративна інформаційна інфраструктура, яка формується зусиллями учасників структурної бізнес-оболонки. Представлено принципи та вимоги до формування інформаційної інфраструктури та наведено очікувані переваги від організації структурних бізнес-оболонок, що задовольняють вимоги сучасного підприємництва. In conditions of globalization, rapid technological changes and diversification of market relations, a traditional corporate organizational model based on vertical integration and hierarchical management is undergoing quality transformations. Creating the ramified network of connections, large corporations are trying to increase their influence and control over small and medium businesses, though without reducing their efficiency. In fact, it is just small and medium businesses that are most viable, particularly, in the fields involved in flexible specialization and innovations. Transformations occur through forming the heterarchical globalized networks of connections between large corporate structures, their subsidiaries, affiliations, medium and small businesses. Such structural business-shells embrace a complex of economic entities with Lviv Polytechnic National University Institutional Repository http://ena.lp.edu.ua 54 different levels of subordination as well as networks of interconnections of these entities among themselves and with a corporate center. Partnership in the network is a conscious goal, within the framework of which participants must co-ordinate and accept certain level of openness, interdependence and proportional intensity of participation. Every structural business-shell forms the information space ensuring balanced cooperation among network participants. Such cooperation is guided by strict rules which foresee consultative intervention of the virtual co-ordinator from the corporate information space. The measure of balancing is determined by the level of the information space development used for balancing conflicting interests of participants concerning capital, labour and market. The material base of the information space is a corporate information infrastructure formed by the structural business-shell participants. The article also presents principles and requirements to the information infrastructure formation and the expected advantages of creating structural business-shells that meet the demands of modern enterprises.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційний простір: філософські аспекти формування поняття
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Яковенко, Марина
    Розглянуто процес становлення поняття "інформаційний простір" у межах парадигм філософського знання. Систематизовано визначальні для сьогодення уявлення про простір. Розглянуто головні характеристики інформаційного простору. Надано робоче визначення зазначеного поняття. In this article the process of becoming of a concept "information space" in the limits of philosophical paradigms is considered. Ideas of space which are defining for nowadays are systemized. Key features of information space are obzerved. Working definition of this concept is given.