Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтеграція внутрішнього маркетингу в організаційну культуру організацій сфери послуг
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Захарчишин, Г. М.; Космина, Ю. М.
    Відображено інтеграцію внутрішнього маркетингу в організаційну культуру через поведінкові механізми. Проаналізовано суть внутрішнього маркетингу та організаційної культури, шляхи та етапи їхньої інтеграції. Розглянуто форми впровадження філософії внутрішнього маркетингу в організаційну культуру організації. Визначено основні переваги запровадження ідей та принципів внутрішнього маркетингу для діяльності організації. Integration of internal marketing into organizational culture through behavioural mechanisms is displayed. The essence of internal marketing, organizational culture and the ways and stages of their integration is analyzed. Integration of internal marketing philosophy into the organizational culture, their forms and stages are considered. The main benefits of implementation the internal marketing ideas and principles into the organizations activity is defined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концепція холістичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Косар, Н. С.; Сарапін, Т. В.; Кузьо, Н. Є.
    Проаналізовано основні підходи до визначення суті концепції холістичного маркетингу, розглянуто основні складові цього виду маркетингу. Визначено передумови та проблеми реалізації холістичного маркетингу для підприємств України. Проаналізовано особливості використання різних типів CRM-систем як вітчизняного, так і іноземного виробництва. Обґрунтовано необхідність впровадження цього програмного продукту як ефективної умови втілення сучасних маркетингових концепцій у діяльність організацій. The basic approaches of determination of essence of conception of the holistic marketing are analyzed, the basic constituents of this type of marketing are considered. The preconditions and problems of realization of the holistic marketing for the enterprises of Ukraine are determined. The features of the use of different types of the CRM-systems of both domestic and foreign production are analysed. The necessity of introduction of this software product as effective condition of embodiment of modern marketing conceptions in activity of organizations is argued.