Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми і напрями удосконалення інноваційного менеджменту на макрорівні
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Домарадзька, Г. С.; Чмелик, М. В.
    Активізація інноваційної діяльності вітчизняних підприємств набуває принципового значення в контексті європейського вибору України і, відповідно, необхідності її інтеграції у високотехнологічне конкурентне середовище. Інтенсифікація інноваційної діяльності є передумовою виробництва конкурентоспроможної продукції і потребує злагоджених дій на мікро- та макрорівнях з метою постійної модернізації структури управління інноваційними процесами і підвищення її адаптації до мінливого зовнішнього середовища. According to the European option of Ukraine and necessity of integration to a highly technological competitive environment, activization of innovative activity in national business is of great importance. Competitive production serves as a preface to the intensification of innovative activity. This process demands consent actions on micro– and macrolevels in order to modernize an innovative management structure and to enhance its adaptation to a changeable external environment.
  • Thumbnail Image
    Item
    Системність та комплексність як основа раціонального аграрного маркетингу мікро-, мезо– та макрорівнів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Данько, Ю. І.
    Проаналізовано особливості організації та функціонування системи аграрного маркетингу на мікро-, мезо – та макрорівнях. Особливий акцент зроблено на системність та комплексність як основні характеристики раціональної маркетингової діяльності. Наведені результати опитування щодо стану маркетингової діяльності в сільськогосподарських підприємствах Сумської області. In the article the features of organization and functioning of the system of the agrarian marketing are analysed on mikro-, mezo – and macrolevels. The special accent is done on the system and complexity as basic descriptions of rational marketing activity. The resulted results of questioning in relation to the state of marketing activity are in the agricultural enterprises of the Sumskoy area.