Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 14
  • Thumbnail Image
    Item
    Рекомендаційний маркетинг: особливості й перспективи застосування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Горбаль, Н. І.; Ніценко, Д. О.; Horbal, N. I.; Nitsenko, D. O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Маркетингова діяльність підприємств стає все важливішою складовою їх ефективної діяльності, однак, із розвитком технологій традиційні способи просування товарів поступово втрачають свою ефективність, адже більшість людей вже не довіряють рекламі. Проаналізовано сутність і значення інноваційного і перспективного рекомендаційного маркетингу. Наведені статистичні дані засвідчили популярність цього виду маркетингу в сучасному світі. Виділено його суб’єкти та стратегії, сформульовано основні етапи впровадження рекомендаційного маркетингу, а також розглянуто кілька успішних прикладів його впровадження. Наведено ключові тактики рекомендаційного маркетингу, а також підсумовано його переваги та недоліки, що може підвищити ефективність такого неоднозначного виду маркетингу. В цілому ж, рекомендаційний маркетинг необхідний не тільки для збільшення продажу, кількості клієнтів чи доходів, а й для стимулювання компаній до інноваційного розвитку.
  • Thumbnail Image
    Item
    Організаційно-фінансових механізм забезпечення фінансово-економічної безпеки банківської системи
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Рязанова, Н. О.; Riazanova, N. O.; ДЗ “Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”; State Establishment “Luhansk Taras Shevchenko National University”
    Запропоновано організаційно-фінансовий механізм забезпечення фінансово-економічної безпеки банківської системи, який дає змогу мінімізувати потенційні ризики та зміни внутрішньофірмового інституційного середовища. Особливістю механізму є застосування методів стратегічного управління для формування економічних ресурсів, підвищення іміджу та рівня безпеки інформаційних систем, що створить умови для забезпечення належного рівня захищеності від негативних факторів та загроз та підвищення конкурентоспроможності банку внаслідок підвищення оперативності надання банківських послуг, збереження банківської таємниці та клієнтської бази, створення нових банківських продуктів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Реклама в інтернеті: теоретичний аналіз та особливості
    (Видавництво Львівської політехніки) Мальчик, М. В.; Адасюк, І. П.; Malchyk, M.; Adasiuk, I.; Національний університет водного господарства та природокористування; National University of Water and Environmental Engineering
    Проаналізовано основні показники ринку інтернет-реклами в Україні та визначено найпопулярніші види реклами у мережі. Розкрито основні завдання інтернет-реклами як важливого інструменту маркетингової стратегії для будь-якого виду діяльності. Удосконалено класифікацію реклами в інтернеті, основні види згруповано за одинадцятьма виділеними ознаками. Розкрито сутність кожного виду реклами, теоретичне розуміння яких дасть змогу рекламодавцю прийняти ефективне рішення щодо доцільності застосування рекламних інструментів, налаштувань, мінімізації ризиків у просуванні, раціонального використання рекламного бюджету, підвищення результативності після завершення показу. Також здійснено порівняльну оцінку та виділено особливості найпопулярніших видів реклами, розкрито переваги та недоліки інтернетреклами з метою удосконалення її теоретичного аналізу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Тренди маркетингової стратегії реалізації санаторно-курортних послуг на регіональному рівні в умовах децентралізації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Галаченко, О. О.; Стручок, Н. М.; Halachenko, O.; Struchok, N.; ПрАТ “ВНЗ “МАУП”; Львівський інститут економіки і туризму; Interregional Academy of Personnel Management (IAPM); Lviv Institute of Economy and Tourism
    У статті визначено основні тенденції розвитку санаторно-курортних підприємств у межах регіону, систематизовано основні негативні аспекти їхнього функціонування та окреслено ключові напрями необхідних змін. Запропоновано науково-обґрунтований підхід до трактування сутності поняття “санаторно-курортна послуга”. Узагальнено теоретичні основи щодо визначення сутності поняття та видів санаторно-курортних послуг, визначено стратегічні напрями підвищення рівня конкурентоспроможності санаторно-курортних послуг. Запропоновано комплексну систему маркетингового управління розвитком санаторно-курортних послуг, яка побудована на сучасних трендах та поєднує складові структури комплексу маркетингу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання ефективності маркетингової стратегії на етапах життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Чухрай, Н. І.; Коваль, З. О.; Chukhray, N. I.; Koval, Z. O.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National University
    Розкрито концепцію, зміст та принципи оцінювання ефективності маркетингової стратегії відповідно до етапу життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства. Обґрунтовано застосування відповідних показників та методів оцінювання ефективності маркетингової стратегії на цих етапах. Встановлено відповідність між характером маркетингових стратегій та етапами життєвого циклу підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Діагностика товарного ринку в умовах глобалізації вітчизняного бізнесу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Пилипчук, В. П.; Данніков, О. В.; Іваська, І. М.
    Метою цього дослідження є розроблення методології вивчення глобалізації бізнесу загалом, а також окремих її аспектів, пов'язаних з інформаційно-комунікативними проблемами вітчизняного бізнесу, на тлі посилення кризових явищ в економіці країни. Формування системи антикризових заходів як каталізатора розвитку товарного ринку в умовах глобалізації вітчизняного бізнесу. Предметом дослідження є методично-прикладні питання діагностики товарного ринку та аналізу макроекономічних показників щодо масштабу впливу кризових явищ на економіку України. Об'єктом дослідження є процес уточнення стратегічного напряму маркетингової діяльності суб’єктів господарювання, які працюють на вітчизняному та глобальних товарних ринках, з урахуванням особливостей підвищеного ризику. The aim of this study is to develop a methodology for studying the globalization of business as a whole, and its individual aspects related to information and communication problems of the domestic business amid increasing crisis in the economy. Formation of system of anti-crisis measures, as a catalyst for the commodity market development in the context of globalization of the domestic business. The subject of the research are methodological and applied questions of the commodity market diagnosis and analysis of major macroeconomic indicators of the scale of the impact of the crisis on the Ukrainian economy. The object of research is the process of clarifying the strategic direction of marketing activity of business entities operating in the domestic and world commodity markets, allowing for the increased risk.
  • Thumbnail Image
    Item
    Evaluation indicators of the marketing strategies efficiency of value-based enterprises
    (Publishing House of Lviv Polytechnic National University, 2016) Koval, Z. O.
    The article presents indicators used for evaluating the enterprise marketing strategy efficiency with current approaches. Trends in evaluating marketing strategy of value-based enterprises are analyzed and specified. There are selected and grounded evaluation indicators of marketing strategies efficiency of value-based enterprises. The system of indicators corresponding to the selected principles and demands of value-based management as well as to the suggested efficiency evaluationcriteria is developed. The aim of this research is to analyze advantages and disadvantages of current evaluation indicators of marketing strategies efficiency in the process of their application as well as develop new indicators to meet the requirements of value-based enterprises. As a result of the research a system of indicators to carry out an objective and overall evaluation of the marketing strategy according to the integral efficiency indicator and in compliance with the requirements of value-based enterprise management is proposed. The research results can be applied in the evaluation model of the marketing strategy options at the value-based enterprises with the aim of choosing the best option.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуалізація маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Ковальчук, С. В.
    Статтю присвячено поглибленню теоретико-методичних засад та розробленню практичних рекомендацій щодо створення концепції маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. Сформовано та обґрунтовано авторський підхід до інноваційного розвитку підприємства як складової загальної концепції розвитку. Сформульовано та обґрунтовано застосування основних категорій та принципів реалізації механізму оцінювання маркетингової стратегії підприємства. Сформовано концепцію маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. Article is devoted to the research of theoretical-methodological principles and development of practical recommendations in relation to the evaluation of marketing strategy of industrial enterprises by forming of mechanism of its complex evaluation. The author’s approach to innovative development of an enterprise as a particle of general development concept is developed and grounded. Application of basic categories and principles of realization of mechanism of evaluation of marketing strategy of enterprise are formulated and grounded The concept of marketing strategies of innovation development of industrial enterprises is formed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Multi-level marketing strategy for competitiveness ensuring of automobile enterprises
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Yurynets, O. V.; Tomyuk, O. Ja.
    The algorithm of development of multilevel marketing strategy for automobile companies to ensure the competitiveness of their products is proposed. The existing strategies are analyzed and the most effective methods for assessing the actual strategy are offered. Ananalysis of the previous studies labor market is done to determine the marketing strategy efficiency indicators. The current market trends are determined and potential obstacles to implementation of the developed multi-level strategy are identified. The specific features of the process of setting strategic goals by the company are characterized. The forms of applying the marketing mix tools at every level of the marketing strategy that are most effective in its implementation are analyzed in detail and proposed. Запропоновано алгоритм розроблення багаторівневої маркетингової стратегії для автомобілебудівних підприємств з метою забезпечення конкурентоспроможності їхньої продукції. Проаналізовано існуючі та запропоновано найефективніші методи оцінки актуальної стратегії. Проаналізовано попередні дослідження щодо визначення показників ефективності маркетингової стратегії. Виділено актуальні ринкові тенденції та визначено можливі перешкоди на шляху реалізації розробленої багаторівневої стратегії. Охарактеризовано специфіку процесу встановлення стратегічних цілей підприємства. Детально проаналізовано та запропоновано форми використання інструментів комплексу маркетингу на кожному рівні маркетингової стратегії, які будуть найефективнішими у процесі її реалізації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Гармонійна взаємодія системи збалансованих показників ефективності та маркетингової стратегії компанії
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Косар, Н. С.; Дікун, О. А.; Білик, І. І.
    Висвітлено практичний аспект вирішення проблеми розроблення ринкової стратегії компанії внаслідок поєднання ідеологічних засад бізнесу, сформульованих власниками як місія і бачення, із системою збалансованих показників ефективності (BSC) її діяльності. Запропоновано створити на базі BSC процесну організаційно-управлінську структуру, яка забезпечить досягнення бажаних властивостей продуктів компанії та її успішної конкурентної позиції. Practical side of problem of building company’s market strategy as a result of a combination of ideological bases of business formulated by owners as the mission and the vision and the balanced scorecard (BSC) solution outlined. The process of establishment of management structure based on BSC, which allows ensuring an achievement of required properties of a company’s products and its successful competitive position suggested.