Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Деякі аспекти контролю за якістю вищої освіти в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Долинська, Марія; Dolynska, Mariya; Долинская, Мария; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Дослідження присвячене актуальним питанням здійснення контролю в системі вищої освіти. Детально аналізуються поняття контролю в системі вищої освіти. На думку автора, проект Закону України “Про освіту” увібрав зміни українського законодавства у напряму євроінтеграційних процесів, а також позитивний досвід здійснення контролю в системі вищої освіти за кордоном. Проаналізовано принципи та етапи контролю за якістю вищої освіти в Україні. Автор стверджує, що прийняття нового Закону України “Про освіту” сприятиме розширенню функцій контролю у сфері вищої освіти.
  • Thumbnail Image
    Item
    Current aspects of implementing internal quality assurance system at a higher education institution (the experience of Lviv Polytechnic National University)
    (Lviv Politechnic Publishing House, 2017-02-20) Kolodii, Ihor; Havran, Maryana; Lviv Polytechnic National University
    The article deals with the experience of implementing internal quality assurance system (IQAS) at Lviv Polytechnic National University. The authors explore the current problems of quality improvement in training specialists at higher schools. The legislative framework of higher education for providing high-quality education and improving the educational process is considered. The authors prove that every higher education institution should use quality management system that cannot be provided without a modern integrated higher education quality assurance system in general and all of its components in particular. They present the modern internal quality assurance system for educational activities and higher education at Lviv Polytechnic National University that allows training competitive specialists in various fields of vocational education. The researchers highlight the conceptual principles of quality assurance for educational activities and higher education at the University. The authors identify procedures and measures for IQAS implementation and University staff and units that are responsible for IQAS organization and effective operation. They define the main functions of the system for monitoring and quality control of the educational process and training specialists, and the main tasks and functions of the Quality Management System Assurance Department of Lviv Polytechnic.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування розкладу занять з використанням технологій відеолекцій у навчально-консультаційних центрах Львівської політехніки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Тарасов, Дмитро; Коваль, Зоряна; Tarasov, Dmytro; Koval, Zoryana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто питання формування розкладу занять з використанням техно- логій відеолекцій у навчально-консультаційних центрах Львівської політехніки з метою підвищення ефективності застосування технічного, кадрового, навчально- методичного фінансового та інших видів забезпечення процесів дистанційного навчання. Запропоновано моделі оптимального використання ресурсного забезпе- чення дистанційного навчання. Розроблено рекомендації, які дадуть змогу підвищити якість використання ресурсного забезпечення та навчання у навчально- консультаційних центрах загалом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Деякі аспекти контролю вищої освіти у країнах Європейського Союзу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Долинська, Марія; Dolynska, Mariya; Долинская, Мария; Національний університету «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено актуальні питання здійснення контролю у системі вищої освіти. Детально проаналізовано досвід зарубіжних країн щодо контролю у системі вищої освіти, контролю за якістю вищої освіти у країнах Європейського Союзу, зокрема уНімеччині. Автор стверджує, що успішна діяльність будь-якого вищого навчального закладу в системі вищої освіти за умов євроінтеграції визначається, передусім, забезпеченням відповідного контролю за якістю освіти, а змінам українського законодавства у напрямі євроінтеграційних процесів також сприяв запозичений позитивний досвід здійснення контролю у системі вищої освіти за кордоном.