Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка ефективності впровадження проекту будівництва метрополітену у м. Донецьку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Стреліна, О. М.; Бєзгіна, О. С.
    Економічно обґрунтувана необхідність будівництва метрополітену у м. Донецьку, з’ясований вплив чинників зовнішнього середовища та темпів інфляції на проект, порівняно економічну ефективність проектів класичного та “легкого” метрополітену, проаналізовано вплив ризиків на результати проекту та визначено необхідність державно-приватного партнерства за зазначеним проектом. The article arguments the necessity of building the underground in Donetsk. The influence of external factors and the rate of inflation on the project is identified and the economic efficiency of both classic and light underground projects has been compared. The article also considers the risks’ influence on the results of the project and defines the necessity of the partnership of state and private institutions.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оптимальне керування потоками в неоднорідних електричних системах з урахуванням чутливості
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2010) Лежнюк, П.Д.; Кулик, В.В.; Бурикін, О.Б.; Тептя, В.В.
    Розглянуто задачу оптимального керування режимами електричних систем, що полягає в оптимізації режимів напруг та перетоків потужності в них для зниження втрат активної потужності. Пропонована математична модель у матричній формі, на відміну від відомих, містить коефіцієнти трансформації в явному вигляді, що дає змогу кількісно оцінити чутливість цих параметрів трансформаторів зв’язку до зміни потужностей у вузлах ЕС. The problem of electric systems modes optimal control is considered. It consists in optimisation of voltages modes and power flows for active power losses decreasing. The mathematical model in matrix is proposed. It contains the transformation ratio coefficients in explicit form and allows providing sensitivity analysis of the transformers parameters due to the electric system busload changes.