Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Thumbnail Image
    Item
    Сувенірна реклама як фактор впливу на поведінку споживача
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Карпій, О. П.; Струк, Н. Р.; Karpii, O. P.; Struk, N. R.; Національний університет “Львівська політехніка”; Національна академія друкарства; Lviv Polytechnic National University; Ukrainian Academy of Printing
    Охарактеризовано вплив різних факторів, контрольованих та неконтрольованих з боку підприємства, на поведінку споживача. Детально розглянуто основні категорії сувенірної продукції. Наведено основні переваги сувенірної реклами та визначено користь від її використання. Подано структуру надходження сувенірів на ринок України. Систематизовано технології нанесення зображення на сувеніри. За результатами досліджень сформовано порівняльну таблицю додаткових послуг на найбільших автозаправних комплексах Львівщини. Охарактеризовано вигоду від використання програм лояльності більшості автозаправних комплексів. Аргументовано необхідність використання сувенірної реклами на автозаправних комплексах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Надання сервісних послуг населенню органами Міністерства внутрішніх справ України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-03-01) Вей, Олег; Vey, Oleh; РСЦ МВС у Львівській області; TSC RSC of the Ministry of Internal Affairs in Lviv region
    Статтю присвячено сервісним послугам, які надаються органами Міністерства внутрішніх справ населенню України. Акцентується увага на значущості функціонування владних інститутів, які діють щодо реалізації Указу Президента України «Про Стратегію сталого розвитку України – 2020» від 12.01.2015 року, що передбачає основні різновиди послуг населенню та їхні гарантії з дотриманням прав людини незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак. Серед чинних нормативно-правових актів України по-різному за змістом визначається поняття державних послуг, які є основною складовою науки адміністративного права. Отже, можна вести мову про надання державних послуг публічними органами управління за допомогою їх посадових осіб, для яких надання послуг є основою їхньої професійної діяльності. Європейська інтеграція є пріоритетним вектором зовнішньої політики України, що передбачає прогрес щодо реформування діяльності державних службовців відповідно до сучасної європейської філософії державного управління, якою визначається процес надання сервісних послуг як основна складова реалізації влади в демократичному суспільстві.
  • Thumbnail Image
    Item
    Тренди маркетингової стратегії реалізації санаторно-курортних послуг на регіональному рівні в умовах децентралізації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Галаченко, О. О.; Стручок, Н. М.; Halachenko, O.; Struchok, N.; ПрАТ “ВНЗ “МАУП”; Львівський інститут економіки і туризму; Interregional Academy of Personnel Management (IAPM); Lviv Institute of Economy and Tourism
    У статті визначено основні тенденції розвитку санаторно-курортних підприємств у межах регіону, систематизовано основні негативні аспекти їхнього функціонування та окреслено ключові напрями необхідних змін. Запропоновано науково-обґрунтований підхід до трактування сутності поняття “санаторно-курортна послуга”. Узагальнено теоретичні основи щодо визначення сутності поняття та видів санаторно-курортних послуг, визначено стратегічні напрями підвищення рівня конкурентоспроможності санаторно-курортних послуг. Запропоновано комплексну систему маркетингового управління розвитком санаторно-курортних послуг, яка побудована на сучасних трендах та поєднує складові структури комплексу маркетингу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Strategic segmentation of customers in the market of primary real estate
    (Lviv Politechnic Publishing House, 2017-01-20) Nakonechna, T.; Hryniv, N.; Lviv Polytechnic National University
    The authors emphasize the special significance of customer service on the primary market of residential real estate. There is carried out segmentation of the primary real estate market with the account of such a criterion as a residential housing class. There are singled out the following segments of this market: premium-segment, business-segment, comfortsegment, and economy-segment. The features of each market segment are described. An analysis of the cost of housing on the primary real estate market is carried out, depending on the readiness of the facility, namely: “foundation pit”, “foundation”, “readiness of floors”, “the gray key readiness” and the supply of housing in the primary real estate market. A detailed elaboration of strategies for cooperation with clients in the primary real estate market and strategies for establishing cooperation “client-enterprise” for certain segments of the primary real estate market are proposed. The strategy of servicing the clients of the primary real estate market according to the specifics of the product and services programmes is offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Cloud managers – an innovative approach to the management of the library information resources
    (Commission of Motorization and Energetics in Agriculture, 2017) Rzheuskiy, A.; Kunanets, N.; Kut, V.; Lviv Polytechnic National University; Augustine Voloshin Carpathian University
    The innovation of application of cloud managers is described in the article. The authors emphasize that the innovative direction of development of information activities is the integration of Web platforms (social networks and cloud storages) for creating a unified communication space and storage for large amount of information. Tool that provides this development are cloud managers. For library institutions using such technologies will create the favorable and flexible serviceoriented system for providing users with information resources. For determination of free cloud managers and selected among them a benchmark, the methods of benchmarking and expert evaluation were used in the research. The algorithm for operation with every service is given. The following technological capabilities: “integration with cloud storage”, “cloud disk space manager”, “multimedia playback,” “presence of workspace” for collaboration were taken into account. The result of the study is to determine the cloud manager that can serve as a benchmark for providing free cloud services with a wide range of technological capabilities.
  • Thumbnail Image
    Item
    Військова служба Тараса Шевченка: до 201-ї річниці від дня народження
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Остапенко, О. І.; Ряшко, В. І.
    Розглядається період солдатської служби Т. Г. Шевченка та його ставлення до “порядків” у царській армії тих часів. За свою революційну діяльність і відкриту критику кріпосницького ладу, на чолі з імператором Миколою І, поет був відправлений на службу до лав царської армії. Рассматривается период солдатской службы Т. Г. Шевченко и его отношение к существующим “порядкам” в царской армии того времени. За свою революционную деятельность и открытую критику существующего крепостнического строя, во главе с императором Николаем I, поэт был отправлен на службу в ряды царской армии. In the article the period of military service TG Shevchenko and his relationship to the existing “order” in the Royal Army that time. For his revolutionary activities and open criticism of the existing feudal system, led by Emperor Nicholas I, the poet was sent to serve in the ranks of the royal army.
  • Thumbnail Image
    Item
    Logistic approaches to service of key customers in the purchasing process of individual order products
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Nakonechna, Т. V.; Hryniv, N. Т.
    We consider the question about the introduction and use of logistics approaches of procurement management of individually customized products, and we turn out the specifics of semantic model application of joint decision-making on purchase of customized products. The studies determine that for industrial enterprises execution customer needs is a priority in decision making process about the purchase individual order products. It is proved that an important factor in ensuring long-term relationships between industries and clients is to provide a high level of service in the procurement of individual order products. Розглядаються питання щодо доцільності запровадження та використання логістичних підходів до управління закупівлями продукції індивідуального замовлення, а також з’ясовується специфіка застосування семантичної моделі прийняття спільних рішень щодо закупівлі продукції індивідуального замовлення. За результатами дослідження визначено, що для промислових підприємств виконання потреб клієнта є першочерговим завданням у процесі прийняття рішень про закупівлю продукції індивідуального замовлення. Обґрунтовано, що важливим чинником забезпечення довготривалих зв’язків між промисловим підприємством і клієнтом є забезпечення високого рівня обслуговування у процесі закупівлі продукції індивідуального замовлення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стан та перспективи розвитку ринку послуг в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Князик, Ю. М.
    Проаналізовано становлення та структуру ринку послуг в Україні. Досліджено основні тенденції розвитку ринку. Розглянуто розвиток ринку послуг за регіонами країни та оцінено взаємозв’язок між регіоном країни та середньорічними темпами зміни. Визначені чинники, що вплинули на розвиток ринку послуг України. In the article analyzes the formation and structure of the market in Ukraine. The basic trends of the market. Considered market development services to the regions and assessed the relationship between the region and the country average annual rate of change. The factors affecting the market of Ukraine.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обслуговування споживачів на ринку склопрозорих конструкцій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Наконечна, Т. В.
    Висвітлено поняття «обслуговування споживача», показано вагому роль процесу обслуговування споживача в контексті підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства, а також описано елементи обслуговування споживача, які має використовувати промислове підприємство у своїй діяльності, пов’язаній з обслуговуванням. The concept of «maintenance of user» has been reflected, the valuable role of the process of maintenance of user in the context of an increase of competitiveness of the industrial enterprise has been showed, the elements of maintenance of user, which an industrial enterprise must use in its activity conneced with service have been described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ресурсне забезпечення логістичного обслуговування споживача
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Наконечна, Т. В.
    Висвітлено поняття «логістичного обслуговування споживача», показано роль процесу обслуговування споживача в контексті підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства на ринку склопрозорих конструкцій, а також описано ресурси, які необхідні для забезпечення процесу якісного обслуговування споживача, показано проблеми, які необхідно вирішити підприємству для забезпечення оптимального процесу обслуговування споживача. The concept of «maintenance of user» is reflected, the role of process of maintenance of user is rotined in the context of increase of competitiveness of industrial enterprise at the market of constructions, and also resources which are needed for providing of process of high-quality maintenance of user are described, problems which must be decided an enterprise for providing of process of maintenance of user are rotined.