Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Minimization of public transport delays at arterial streets with coordinated motion
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Royko, Yuriy; Yevchuk, Yurii; Bura, Romana; Velhan, Andrii; Lviv Polytechnic National University
    У роботі наведено результати досліджень, за допомогою яких удосконалено метод мінімізації затримки громадського транспорту на перехрестях, де діє система координованого управління рухом. Такі транспортні дослідження проводились із одночасним застосуванням натурних вимірювань із вивчення показників транспортного потоку та імітаційного моделювання у PTV VISSIM для перевірки рівня ефективності роботи координованого управління та достовірності отриманих результатів. Суть методу полягає в тому, що досягається зменшення затримки в русі із розрахунку на одного користувача транспортної системи під час його переміщення регульованою ділянкою вулично-дорожньої мережі. Ефективність цього методу досягається за умови значної інтенсивності громадського транспорту, якому забезпечується просторовий пріоритет у вигляді виділеної смуги. Обов’язковими показниками та параметрами є незмінність кількості смуг руху на ділянці, де відбувається координація, а також високий рівень транзитності (понад 70 %) прямих транспортних потоків. Результат досягається за існування таких фаз на напрямку координованого управління, частка дозвільного сигналу у яких становить понад 45 % від тривалості циклу з обмеженнями тривалості 90–125 с. За таких параметрів мінімізуються стартові затримки загального транспортного потоку на стоп-лініях і досягаються максимальні значення потоку насичення. До того ж, встановлюється достатня ширина стрічки часу для проїзду громадським транспортом регульованих ділянок. Певна затримка громадського транспорту у такій системі управління все ж виникає, проте вона пов’язана із його затримками на зупинкових пунктах. Упровадження таких систем координованого управління рухом рекомендується на магістральних вулицях загальноміського значення регульованого руху з відстанню між суміжними стоп-лініями не більше 800 м. Таке обмеження дозволяє уникнути розпаду груп транспортних засобів
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив зупинок міського громадського транспорту на ефективність роботи перехресть
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Ройко, Ю. Я.; Бура, Р. Р.; Давосир, В. А.; Максимюк, С. А.; Royko, Yu.; Bura, R.; Davosyr, V.; Maksymiuk, S.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто вплив місця розмташування зупинок міського громадського транспорту на характер руху транспортних потоків, зокрема час проїзду ними зони нерегульованих і регульованих перехресть, середньої та максимальної довжини черги транспортних засобів на головному та другорядному напрямках нерегульованих перехресть, а також у фазах регулювання на регульованих перехрестях. Підґрунтям для дослідження ефективності роботи перехресть за вказаних умов були натурні дослідження, проведені з метою визначення основних показників учасників дорожнього руху, та імітаційне моделювання руху, здійснене у спеціалізованому програмному середовищі PTV VISSIM. Результатом роботи є визначення часових затримок транспорту залежно від зміни показників учасників дорожнього руху та місця розміщення зупинок в зоні перехресть.
  • Thumbnail Image
    Item
    Investigation of the carbide-tipped tool wear hardened by method of aerodynamic impact
    (Lviv Politechnic Publishing House, 2017-10-19) Zhygalov, Anatoly; Stupnytskyy, Vadym; “Promlizing Corporation”, Belarus; Lviv Polytechnic National University
    Theoretical calculations and experimental studies of the influence of wear on the cutting process and the precision parameters of machining by hard alloys during milling are described in the article. The method of aerodynamic hardening is designed to increase the durability of tools, which are heterogeneous compositions of tungsten carbides, titanium and tantalum with cobalt ligature operating under severe process conditions with varying impact loads. The effect of hardening by the ADH method is achieved due to the influence of sound waves on the structure of hard alloys. The results of imitation studies of the wear process in the DEFORM system are described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційне моделювання роботи канцелярії в органах державної влади
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Шенгера, О. І.; Марковець, О. В.
    Розглянуто особливості діяльності канцелярії Львівської обласної ради та необхід- ність використання методів імітаційного моделювання для прийняття рішень щодо підвищення ефективності роботи працівників канцелярії. The article considers the features of the work in the office of the Lviv Regional Council and the need to use methods of simulation modeling for making decisions to improve the efficiency of the departments activity office and its employees.