Інтелектуальний аналіз вебконтенту для формування соціально-цифрової ідентичності вебкористувача

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House

Abstract

Висвітлено актуальну потребу в аналізі та розумінні поведінки вебкористувачів через безпрецедентну кількість цифрового контенту, що генерується та поширюється в інтернеті. Інтелектуальний аналіз вебконтенту представлений як ефективний спосіб вивчення та вилучення цінної інформації з онлайн-контенту, ураховуючи вебсайт, платформи соціальних мереж та інші цифрові джерела, щоб краще зрозуміти інтереси, вподобання та поведінку вебкористувачів. Здатність ідентифікувати вебкористувачів на основі їхньої поведінки в інтернеті важлива для таких галузей, як маркетинг, психологія та правоохоронна сфера. Однак з цим підходом пов’язані певні проблеми, такі як забезпечення конфіденційності та безпеки даних вебкористувачів, а також оцінка точності та надійності інструментів аналізу вебконтенту. Мета статті – огляд сучасного стану аналізу вебконтенту, його потенційних застосувань у різних галузях та ролі у формуванні цифрового майбутнього. У статті підкреслено важливість міждисциплінарного підходу до вивчення віртуальної ідентифікації та самопрезентації в онлайн-спільнотах з огляду на соціально-демографічні характеристики вебособистості, яка бере участь у соціальних взаємодіях. У статті також досліджено останні тенденції та розробки в галузі видобування вебданих, ураховуючи аналіз вебконтенту, аналіз вебструктури, аналіз використання вебсторінки та аналіз даних соціальних мереж. Запропоновано програмне рішення для здійснення інтелектуального аналізу вебконтенту із метою формування соціально-цифрової ідентичності вебкористувача за допомогою спеціалізованого словника маркерів контенту учасника вебспільноти.
The article discusses the growing need to analyze and understand web user behavior due to the unprecedented amount of digital content being generated and distributed on the Internet. Web content intelligence is presented as an effective way to explore and extract valuable information from online content, including websites, social media platforms, and other digital sources, to better understand web users' interests, preferences, and behaviors. The ability to identify web users based on their online behavior is important for industries such as marketing, psychology, and law enforcement. However, there are certain problems associated with this approach, such as ensuring the privacy and security of web users’ data, as well as assessing the accuracy and reliability of web content analysis tools. The purpose of the article is to review the current state of web content analysis, its potential applications in various industries, and its role in shaping the digital future. The article emphasizes the importance of an interdisciplinary approach to the study of virtual identification and self-presentation in online communities, taking into account the socio-demographic characteristics of a web personality involved in social interactions. The article also explores the latest trends and developments in the field of web data mining, including web content analysis, web structure analysis, web page usage analysis, and social media data analysis. A software solution for conducting intelligent analysis of web content is proposed to form a social and digital identity of a web user using a specialized dictionary of content markers of a web community member.

Description

Citation

Федушко С. Інтелектуальний аналіз вебконтенту для формування соціально-цифрової ідентичності вебкористувача / С. Федушко // Інфокомунікаційні технології та електронна інженерія. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2023. — Том 3. — № 1. — С. 32–46.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By