Розроблення комунікаційної стратегії формування іміджу керівника органу місцевої влади в мережі Інтернет

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет "Львівська політехніка"

Abstract

Комунікаційна стратегія є одним із провідних засобів ефективної взаємодії з аудиторією в умовах цифрової реальності. Ефективна стратегія взаємодії з громадянами визначає рівень довіри до влади та її легітимність. Соціальні мережі стали першою точкою контакту між політиками та суспільством, а швидка реакція, відкритість та послідовність повідомлень суттєво впливають на сприйняття лідера (Tampere, Tampere, & Luoma-Aho, 2016). Чітко спланована комунікація не лише зміцнює зв’язок між владою та громадянами, а й формує позитивний публічний образ, який має вирішальне значення в умовах інформаційного середовища (Miranda, Chamorro, & Rubio, 2018). Теоретичні та практичні засади особливості політичної комунікації в досліджували такі науковці: Ковалевська Т. (2023) та Снитко О. (2023). У своїх працях вони розглянули особливості функціонування політичного дискурсу в цифровому середовищі, роль соціальних мереж у кризових умовах, вплив інформаційних кампаній на громадську думку. Особливості стратегічного планування комунікаційної кампанії були викладені у методичних рекомендаціях “Guide to Campaign Planning: OASIS”, розробленому урядовою організацією Government Communication Service (б.д.). У цьому методичному матеріалі подано покрокову модель ефективного планування, яка охоплює основні етапи розробки комунікаційної стратегії. Об’єкт дослідження – комунікаційна діяльність органів місцевої влади в цифровому середовищі. Предмет дослідження – стратегія формування позитивного іміджу керівника органу місцевої влади в мережі Інтернет за допомогою цифрових комунікаційних інструментів. 64 Мета дослідження: розробити комунікаційну стратегію (MVP) формування позитивного іміджу керівника органу місцевої влади в мережі Інтернет. Результатами дослідження є моделювання комунікаційної стратегії для Інстаграм акаунту голови ЛОДА. Запропонована модель охоплює як контентну, так і технічну складову цифрової комунікації від визначення тону комунікації до вибору інструментів візуалізації, форматів подачі інформації та принципів організації командної роботи. Стратегія розглядає Інстаграм не лише як майданчик для трансляції інформації, а як платформу для активного діалогу, побудови емоційного зв’язку з аудиторією та формування позитивного іміджу лідера регіону.
Communication strategy is one of the leading means of effective interaction with the audience in the digital reality. An effective strategy of interaction with citizens determines the level of trust in the government and its legitimacy. Social networks have become the first point of contact between politicians and society, and quick response, openness and consistency of messages significantly affect the perception of the leader (Tampere, Tampere, & Luoma-Aho, 2016). Clearly planned communication not only strengthens the connection between the government and citizens, but also forms a positive public image, which is of crucial importance in the information environment (Miranda, Chamorro, & Rubio, 2018). The following scientists studied the theoretical and practical principles of the peculiarities of political communication: Kovalevska, T. (2023), Snitko O. (2023). In their works, they considered the peculiarities of the functioning of political discourse in the digital environment, the role of social networks in crisis conditions, the impact of information campaigns on public opinion. The specifics of strategic planning of a communication campaign were outlined in the methodological recommendations “Guide to Campaign Planning: OASIS”, developed by the government organization Government Communication Service (n.d.). This methodological material presents a step-by-step model of effective planning, which covers the main stages of developing a communication strategy. Study object – communication activity of local government bodies in the digital environment. Scope of research – strategy for shaping a positive image of a local government leader on the Internet through digital communication tools. Goal of research: to develop a communication strategy (MVP) for shaping a positive image of a local government leader on the Internet. 66 The results of the study include the modeling of a communication strategy for the Instagram account of the Head of the Lviv Regional State Administration. The proposed model covers both the content and technical aspects of digital communication – from defining the tone of communication to selecting visualization tools, formats for presenting information, and principles of organizing team work. The strategy views Instagram not only as a platform for broadcasting information but also as a space for active dialogue, building an emotional connection with the audience, and shaping a positive image of the regional leader.

Description

Citation

Мазурок М. В. Розроблення комунікаційної стратегії формування іміджу керівника органу місцевої влади в мережі Інтернет : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „6.029.00.04 — Соціальні комунікації та інформаційна діяльність“ / Марія Василівна Мазурок. — Львів, 2024. — 80 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By