An analysis of the transport impact of finish building on-ramps and off-ramps from the Dnipro embankment to the Darnytskyi Bridge in Kyiv

Abstract

Дане дослідження було спрямоване на оцінку ефективності проєктних рішень для розвитку транспортної інфраструктури Києва на основі транспортного моделювання та аналізу можливих соціально- економічних ефектів. Для цього було використано чотирикроковий алгоритм моделювання транспортного попиту, що базується на даних соціологічних опитувань, планів територій та прогнозних показниках на 2030 рік. Результати проведеного дослідження показали суттєві зміни у функціонуванні транспортної мережі Києва в результаті впровадження запропонованих проєктних рішень. Завдяки застосуванню транспортного моделювання вдалося оцінити кількісні показники, такі як інтенсивність транспортних потоків на основних магістралях, а також якісні зміни, такі як зменшення заторів, скорочення часу поїздок та економію витрат. Одним із ключових результатів стало те, що відкриття нових з’їздів та в’їздів на Дарницький міст на лівому березі сприяє незначному зростанню пропускної здатності мосту, однак найбільший ефект був помітний на під’їздах до нього. Завдяки додатковим підходам зросла інтенсивність руху, що свідчить про поліпшення транспортної доступності для водіїв, які користуються цим транспортним вузлом. Також важливими були результати, пов’язані з екологічними показниками. Внаслідок зменшення заторів було досягнуто зниження викидів CO2 у повітря, що є значним внеском у поліпшення екологічної ситуації в місті. Щодо економічної ефективності, результати продемонстрували значну економію транспортних втрат, підтверджуючи, що впровадження запропонованих заходів має позитивний вплив на транспортну інфраструктуру, а також зменшуючи фінансові втрати, пов’язані з поїздками. Таким чином, результати дослідження підтвердили, що запропоновані проєктні рішення мають позитивний вплив на розвиток транспортної мережі, підвищуючи пропускну здатність та зменшуючи негативний вплив на довкілля, що відкриває можливості для створення більш ефективної транспортної системи, яка відповідає вимогам сталого розвитку та підвищує загальну якість життя мешканців Києва
This study was aimed at assessing the effectiveness of design solutions for the development of Kyiv’s transport infrastructure based on transport modelling and analysis of possible socio-economic effects. To do this, a four-step algorithm for modelling transport demand was used, based on data from sociological surveys, territory plans, and forecasts for 2030. The results of the study showed significant changes in the functioning of the Kyiv transport network as a result of the implementation of the proposed design solutions. The transport modelling helped to estimate quantitative indicators such as traffic volumes on major highways, as well as qualitative changes such as reduced congestion, shorter travel times, and cost savings. One of the key results was that the opening of new exits and entrances to the Darnytskyi Bridge on the left bank contributed to a slight increase in bridge capacity, but the biggest effect was seen on the approaches to the bridge. The additional approaches have increased traffic volumes, which indicates improved transport accessibility for drivers using this transport hub. The results related to environmental performance were also important. The reduction in congestion resulted in a reduction in CO2 emissions, which is a significant contribution to improving the environmental situation in the city. In terms of cost-effectiveness, the results demonstrated significant savings in transport losses, confirming that the implementation of the proposed measures has a positive impact on transport infrastructure, as well as reducing financial losses associated with travel. Thus, the results of the study confirmed that the proposed design solutions have a positive impact on the development of the transport network, increasing capacity and reducing negative environmental impact, which opens up opportunities for creating a more efficient transport system that meets the requirements of sustainable development and improves the overall quality of life of Kyiv residents

Description

Citation

An analysis of the transport impact of finish building on-ramps and off-ramps from the Dnipro embankment to the Darnytskyi Bridge in Kyiv / Dmytro Bespalov, Volodymyr Tarasiuk, Mykola Osetrin, Maksym Dorosh, Oleksii Pryimachenko // Architectural Studies. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2024. — Vol 10. — No 2. — P. 172–190.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By